| کد خبر: 183128 |

وضعیت روکش و آسفالت جاده خمین-محلات

روکش و آسفالت جاده خمین-محلات مطالبه به حق مردم است.

تین نیوز

فرماندار خمین گفت: ترمیم روکش آسفالت جاده خمین-محلات مطالبه به حق شهروندان این شهرستان است.

به گزارش  تین‌نیوز و به نقل از ایرنا، احمد طهرانی در نشست بررسی راه‌های خمین افزود: دو بانده شدن این جاده و ترمیم روکش و آسفالت حد فاصل روستای میشیجان تا ورآباد به عنوان حادثه خیزترین مسیر ارتباطی این خطه، مورد تاکید مردم و مسئولان است.

وی ادامه داد: حد فاصل روستای میشیجان تا ورآباد به طول سه کیلومتر از پرحادثه ترین نقاط این راه است که به دلیل نداشتن دید مناسب، استانداردهای لازم و سرعت گاه های غیر استاندارد، سالانه قربانیان ترافیکی زیادی دارد.

وی، خواستار تسریع در روکش و آسفالت راه‌روستایی میشیجان در این مسیر ارتباطی شد و گفت: تعریض این جاده اهمیت زیادی دارد چرا که سوانح رانندگی در این جاده هرسال خانواده های زیادی را داغدار می‌کند.

وی گفت: این شهرستان در مسیر اصلی ارتباطی کشور است و وضعیت نامناسب آسفالت و غیر استاندار بودن این راه باعث بروز حوادث ناگوار و نارضایتی مردم و رانندگان شده است.

وی ادامه داد: با پیگیری های مستمر 6 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات متوازن برای ترمیم و روکش آسفالت این راه ارتباطی تخصیص داده شده که با وجود تخصیص تاکنون اقدامی برای بهبود این راه ارتباطی نشده است.

فرماندار خمین افزود: راه ارتباطی خمین - محلات در زمره راه های قدیمی و به دلیل ارتباط غرب و مرکز کشور و تردد وسایل نقلیه از اهمیت قابل توجهی برخوردار است.

طهرانی بیان کرد: طول راه خمین - محلات 30 کیلومتراست که حدود 28 کیلومتر آن 2 بانده شده شده اما مابقی آن به دلیل عدم آزاد سازی، باقی مانده است.

وی بیان کرد: تا رفع مشکل آزاد سازی و دو بانده شدن این راه از راه قدیمی استفاده می شود که این جاده نیازمند روکش و آسفالت است.

فرماندار خمین تاکید کرد: این مسیر باید تا قبل از سفرهای نوروزی روکش و آسفالت شود.

مدیرفنی و اجرایی اداره‌کل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: روکش و آسفالت این مسیر و راه قورچی باشی خمین به سازمان همیاری ها واگذار شده که به دلایلی از جمله افزایش بهای قیر تاکنون اجرایی نشده است.

اصغر حمزه لو ادامه داد: اعتبار طرح راه سازی خمین - محلات مصوب شده اما تاکنون تخصیص داده نشده است.

بررسی پل میان رودان، طرح مسکن مهر و راه خمین - شازند از دیگر موارد بررسی شده نشست فرماندار با مسئولان راه و شهرسازی استان مرکزی بود.

پنج راه ارتباطی اصلی خمین دو بانده شده و چهارخطه‌کردن دو راه اصلی دیگر نیز در دست اقدام است.

شهرستان خمین در جنوب استان مرکزی دارای 524 کیلومتر راه اصلی است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.