| کد خبر: 182673 |

◄ تردد بیش از ۱۳میلیون وسایل نقلیه در جاده‌های هرمزگان

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای هرمزگان از تردد بیش از ۱۳میلیون وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان طی بهمن امسال خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای هرمزگان از تردد بیش از ۱۳میلیون وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان طی بهمن امسال خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان هرمزگان, مدیراین اداره کل از تردد بیش از ۱۳میلیون وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان طی بهمن امسال خبر داد.

داریوش باقرجوان گفت :  تعداد ۱۳۳۳۳۶۰۴ تردد در محورهای مواصلاتی استان هرمزگان بر اساس اطلاعات دریافتی از سامانه های تردد شماربه ثبت رسیده که ۲۵ درصد از کل این تردد سهم وسایل نقلیه سنگین بوده که بندر شهیدرجایی-بندرعباس با ۲۴۴۵۲۴ وسیله نقلیه، بیشترین تردد وسایل نقلیه سنگین را داشته است.که در بهمن ماه سال جاری محور بندرشهید رجایی-بندرعباس با ۸۱۵۰۸۰ تردد، پرتردد ترین محور و سه راهی چهوو-لامرد با ۲۶۴۰۹ تردد کم ترددترین محور بوده است.

این مقام مسئول در ادامه اظهار داشت: متوسط نرخ جریان ترافیک در سطح راههای مواصلاتی استان معادل ۲۶۳ وسیله نقلیه در ساعت بوده، ضمن اینکه بیشترین نرخ این جریان ترافیکی مربوط به بندرشهید رجایی-بندرعباس با نرخ جریان تردد ۱۱۳۲ وسیله نقلیه در ساعت  و کمترین نرخ جریان ترافیک در این ایام با ۳۷  تردد وسیله نقلیه در ساعت مربوط به محور سه راهی چهوو-لامرد بوده است .

باقرجوان سرعت متوسط تردد در شبکه راههای دارای تردد شمار استان در مدت مذکور را ۷۵ کیلومتردر ساعت عنوان کرد و گفت : بیشترین سرعت متوسط در این مدت ۱۰۰ کیلومتر درساعت مربوط به محورسه راهی چارک- بندرلنگه  بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان هرمزگان با اشاره به اینکه   ۱۲ درصد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان فاصله طولی مجاز بین دو خودرو را رعایت نکرده اند و بیشترین تخلف عدم رعایت فاصله طولی مجاز مربوط به محور  بندرعباس- بندرشهید رجائی  با ۱۹۲۴۳۹  وسیله نقلیه به ثبت رسیده گفت : از مجموع کل تردد ۱۰ درصد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان سرعت مجاز را رعایت نکرده اند و بیشترین تخلف عدم رعایت سرعت مجاز مربوط به محور درگهان- قشم با ۶۲۴۱۸ وسیله نقلیه به ثبت رسیده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.