| کد خبر: 182433 |

◄ ​همدان، رتبه نخست کشور در سامانه مدیریت ناوگان راهداری

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از کسب رتبه نخست سامانه مدیریت ناوگان راهداری همدان (FMS) در کشور خبر داد.

تین نیوز

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از کسب رتبه نخست سامانه مدیریت ناوگان راهداری همدان (FMS) در کشور خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان، بابک گردان در گفتگویی بابیان اینکه اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان رتبه برتر ناوگان راهداری کشور را کسب کرده، اظهار داشت: رتبه کسب‌شده براساس ارزیابی ناوگان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سراسر کشور انجام‌شده که پس از همدان، استان‌های فارس و ایلام در رتبه‌بندی بعدی این ارزیابی قرارگرفته‌اند.

وی افزود: تا پایان دی‌ماه 97 درمجموع 280 وسیله در سامانه مدیریت ناوگان راهداری ثبت‌شده که از این تعداد 230 دستگاه مجهز به ردیاب هستند.

گردان، بابیان اینکه براساس مقایسه عملکردی استان‌ها و با توجه به شاخص‌هایی همچون صحت اطلاعات‌پایه، ثبت و مدیریت فرم‌های راهداری، رفع نقص فنی و پیمایش ناوگان این رتبه‌بندی حاصل‌شده است، یادآور شد: گزارش بازدید و فعالیت‌های عملیاتی تیم‌های گشت راهداری در محورهای مواصلاتی و رفع نواقص تأسیسات جاده‌ای به شکل روزانه در این سامانه ثبت و رصد می‌شود.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان بیان داشت: بیشترین سهم از مصرف شن و نمک و عملیات برفروبی در کشور در بحث عملیات راهداری زمستانی و همچنین بالاترین نسبت کیلومتر برفروبی به ازای دستگاه ماشین‌آلات درگیر در عملیات راهداری زمستانی در سطح کشور ازجمله شاخصه‌های اصلی انتخاب این اداره کل در حوزه سامانه مدیریت ناوگان بوده است.  

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.