| کد خبر: 181216 |

◄ بازدید سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی از پایانه مرزی باجگیران

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی از پایانه‌مرزی باجگیران بازدید کرد.

تین نیوز

​سرپرست پایانه مرزی باجگیران از بازدید روز چهارشنبه گذشته سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی از این پایانه خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان رضوی، محمدمهدی رضایی گفت: در این بازدید که باهدف بررسی وضعیت تردد در مرز باج‌گیران انجام شد، قامتی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی به همراه جمعی از مسئولان استانی از پایانه مرزی باج‌گیران و نوار مرزی حوزه باج‌گیران بازدید نمودند.

وی همچنین گفت: بعد از بازدید میدانی جلسه‌ای در پایانه تشکیل و در خصوص مسائل و مشکلات موجود در پایانه مرزی و محدودیت تردد کامیون (تعداد و تناژ) بحث و تبادل‌نظر گردید و مقرر شد این موضوع از طریق دفتر سیاسی امنیتی استانداری خراسان رضوی پیگیری گردد.

رضایی در ادامه با توجه به پتانسیل‌های موجود در پایانه مرزی باج‌گیران و پیشبرد اهداف سازمانی و ارتقا سطح تردد، گفت: در این جلسه پیشنهاد‌هایی در خصوص تخلیه سواری‌های ترانزیتی و خروج با نیرومحرکه خود و هم‌چنین طی مسیر ناوگان خالی از سمت ترکمنستان به سمت این پایانه مرزی مطرح و موردبررسی قرار گرفت.

مدیر پایانه مرزی باج‌گیران در پایان ابراز امیدواری کرد و گفت: ‌پیش‌بینی می‌شود با پیگیری مسئولان استانی و کشوری و همکاری دستگاه‌های مرتبط در ماه‌های آتی روند رو به رشد تردد مسافر و کالا در این پایانه‌مرزی صورت پذیرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.