| کد خبر: 179641 |

مدیرکل راهداری استان همدان؛

◄ مظلومیت راهداران پنهان مانده است

مظلومیت کار راهداران، سفیران آرامش در جاده‌ها پنهان مانده است و نمی‌توان آن را به زبان بیان کرد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همدان، گفت: مظلومیت کار راهداران، سفیران آرامش در جاده‌ها پنهان مانده است و نمی‌توان آن را به زبان بیان کرد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان، مصطفی پناهنده در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان به مناسبت هفته حمل‌ونقل، رانندگان و روز راهدار با اشاره به این‌که اگر در وجود یک راهدار عشق به خدمت‌رسانی نباشد، نمی‌تواند در این شغل سخت دوام بیاورد، ابراز داشت: امروز مردم با ناملایمات این شغل تا حدودی آشنا هستند و می‌دانند کمک به مسافرانی که در شرایط سخت درراه مانده اند چقدر دشوار است.

مصطفی پناهنده افزود: در نهایت تنها عشق به خدمت می‌تواند هر راهداری را به ادامه کارش امیدوار کند.

وی راهداری را از مشاغل سخت و طاقت‌فرسا عنوان و خاطرنشان کرد: مظلومیت کار این قشر پنهان مانده است، اما نتیجه آن برای همه آشکار است.

پناهنده با اشاره به‌سختی کار راهداران در ایام سال به‌ویژه فشردگی کارها در ایام مختلف یادآور شد: تمامی راه‌های مواصلاتی استان به همت نیروهای راهداری نگهداری می‌شود تا ضمن حراست از سرمایه‌های ملی، ایمنی تردد برای استفاده‌کنندگان از راه را فراهم کنند.

وی ادامه داد: حضور راهداران در جاده‌ها آرامش دهنده و اطمینان‌بخش رانندگان و مسافرانی است که از آن مسیر عبور می‌کنند و در صورت نبود حضور راهداران ضربات بسیار سنگینی بر پیکر جاده‌ها و مسافران وارد می‌شود.

مدیرکل راهداری استان همدان با تأکید بر این‌که پیش از آغاز فصل سرما تمهیدات لازم برای راهداری زمستانی در طول راه‌های حوزه استحفاظی استان انجام‌شده است، تاکید کرد: پایگاه‌های راهداری و راهدارخانه‌ها در طول راه‌های استان درحد امکانات موجود تجهیز شده‌اند تا در فصل زمستان به مسافران جاده‌ای خدمات و سرویس‌دهی مناسب ارائه شود.

در این نشست هم‌چنین هاشم مظاهری به نمایندگی از صنف رانندگان کالا به بیان دغدغه‌ها و مشکلات این صنف پرداخت و از مسئولان خواست نگاهی جدی به مطالبات این قشر داشته باشند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.