| کد خبر: 178843 |

◄ ​ برخورد قاطع با متجاوزان به حریم و دست‌فروشان شهرستان شهریار و قدس

فرشاد مهرزاد رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان شهریار و قدس از برخورد قاطع و قانونی با بیش از 110 مورد دست‌فروش و متجاوزان به حریم راه خبر داد.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان شهریار و قدس، گفت: شهرستان شهریار و قدس به دلیل قرار گرفتن در حدفاصل کلان‌شهرهای تهران و کرج، موقعیت ممتاز طبیعی در غرب تهران و مجاورت با مراکز مهم نظامی، تولیدی، صنعتی و معادن شن و ماسه و هم‌چنین دارا بودن 66 کیلومتر راه اصلی و 124 کیلومتر راه روستایی پرتردد، در صنعت حمل‌ونقل کالا و مسافر از موقعیت حساس و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تهران، فرشاد مهرزاد ضمن برشمردن بحث ایمنی و سهولت تردد کاربران جاده‌ای به‌عنوان اصلی‌ترین اولویت اداره راهداری افزود: حضور دست‌فروشان در کنار جاده باعث افزایش تصادفات و بروز خسارات جبران‌ناپذیر هم برای دست‌فروشان و هم برای خودروهای در حال عبور خواهد شد.

وی عنوان کرد: رانندگان پس از مشاهده این افراد تغییر مسیر داده که این تغییر مسیر ناگهانی باعث ناتوانی در کنترل خودرو و بروز تصادف و هم‌چنین ایجاد وقفه در ترافیک عبوری خواهد شد.

مهرزاد تصریح کرد: در راستای افزایش ایمنی و حفظ جان هم‌وطنان طی دو ماه اخیر با بیش از یک‌صد مورد دست‌فروش فرصت‌طلب برخورد و بیش از 10 مورد از مستحدثات غیرقانونی و غیرمجاز در حریم راه و همچنین بنرهای نصب‌شده غیرمجاز جمع‌آوری شد.

وی در پایان گفت: براساس ماده 7 قانون ایمنی راه‌ها؛ استقرار هر شیئی درراه و حریم قانونی آن و همچنین هرگونه عملیات که باعث اخلال در امر عبور و مرور شود ممنوع و اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهریار و قدس جهت حفظ جان و مال کاربران جاده‌ای و تسهیل در عبور و مرور با متخلفان در این حوزه به‌شدت برخورد می‌کند.

انسداد دسترسی‌های غیرمجاز حریم راه نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط اداره راهداری شهرستان شهریار و قدس است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.