| کد خبر: 176344 |

◄ خدمات‌دهی 220 دستگاه اتوبوس از آذربایجان‌غربی به زائران اربعین حسینی

بیش‌ترین اتوبوس‌های اعزام‌شده از شهرستان ارومیه با نزدیک به 170 اتوبوس بوده که این تعداد اتوبوس تقریبا پنج‌هزار زائر را به پایانه مرزی مهران انتقال داده اند.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی، گفت: تاکنون افزون بر 220 دستگاه اتوبوس از پایانه‌های مسافری استان برای خدمات‌رسانی به زائران امام‌حسین و مشتاقان پیاده‌روی اربعین را برعهده گرفته‌اند که نزدیک به هفت‌هزار زائر حسینی را به پایانه مرزی مهران منتقل کردند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی، ارسلان شکری یادآور شد: طبق مصوبه اعضای هیات‌مدیره انجمن صنفی صاحبان موسسات و شرکت‌های مسافربری استان نرخ حمل مسافر اربعین حسینی در شهر ارومیه برای اتوبوس‌های جفت صندل 100‌هزار تومان و برای اتوبوس‌های تک‌صندلی 150‌هزار تومان تعیین‌شده است.

وی افزود: این نرخ برحسب مسافت در سایر شهرها متفاوت است به‌عنوان مثال در شهرهای پلدشت و شوط نرخ کرایه اتوبوس‌های جفت صندل به ترتیب 170 و 160 هزار تومان و نرخ کرایه اتوبوس‌های تک صندلی نیز برای دو شهر یادشده 210‌هزار تومان است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان افزود: بیش‌ترین اتوبوس‌های اعزام‌شده از شهرستان ارومیه با نزدیک به 170 اتوبوس بوده که این تعداد اتوبوس تقریبا پنج‌هزار زائر را به پایانه مرزی مهران انتقال داده‌اند.

 شکری از زائران درخواست کرد برای جلوگیری از عدم ترافیک و آرامش در ورودی‌های پایانه مرزی مهران حرکت خود را به‌روزهای آخر نگذارند و با برنامه‌ریزی دقیق و حساب‌شده سفر خود را آغاز کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.