| کد خبر: 174967 |

◄ رشد 38 درصدی تناژ حمل کالا در بخش حمل‌ونقل کالای جاده‌ای در چهارمحال‌وبختیاری

مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای چهارمحال‌و‌بختیاری، از رشد 38 درصدی تناژ حمل کالا در بخش حمل‌‌ونقل کالای جاده‌ای در استان چهارمحال‌وبختیاری در چهارماهه نخست سال‌جاری خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری، در حاشیه نشست هم‌اندیشی انجمن‌های صنفی رانندگان و شرکت‌های حمل‌ونقل کالا گفت: خوشبختانه با تعامل صورت گرفته در حوزه حمل‌ونقل بار در استان میان رانندگان و شرکت‌های حمل‌و‌نقل کالا شاهد رشد 38 درصدی تناژ حمل انواع کالا از استان به سایر نقاط کشور در چهارماهه نخست سال‌جاری نسبت به زمان مشابه در سال گذشته در استان هستیم.

روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری، احمد جمشیدی میزان تناژ حمل کالا در سال گذشته را 1103055‌تن و در سال‌جاری را 1522923 تن اعلام و اظهار کرد: با کنترل و نظارت بیش‌تر برای شناسایی مراکز تولید بار و نیز شناسایی مراکز و استقرار یا پوشش شرکت حمل‌ونقل در آن مراکز، ضمن مساعدت با صاحبان کالا برای حمل بار طبق ضوابط و با بارنامه از جابه‌جایی کالا بدون بارنامه نیز جلوگیری خواهد شد.

وی بابیان این‌که میزان صدور بارنامه نیز در همین مدت با رشد 25‌درصدی روبه‌رو بوده است، خاطرنشان کرد: در چهار‌ماهه نخست سال‌جاری تعداد 115710 فقره بارنامه در سطح استان صادر که در مدت مشابه آن در سال گذشته این تعداد به 9275 فقره صدور بارنامه سیده که با این احتساب و با تلاش بیش‌تر برای کنترل و نظارت بر حمل کالا و یافتن راهکارهای افزایش صدور بارنامه می‌توان از درآمد حاصله در توسعه راه‌ها و افزایش ایمنی استان بهره گرفت.

احمد جمشیدی در خصوص این نشست نیز گفت: در این نشست نظرات و دیدگاه‌های طرفین مطرح و با نزدیک کردن تفکرات و نگرش ایشان در جهت محقق شدن خواسته‌ها، مقرر شد برنامه‌ریزی در خصوص افزایش ساعات اعلام بار در سالن‌های اعلام بار صورت پذیرد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال‌وبختیاری، افزود: اصلاح تعرفه‌های مورد تناقض طرفین و برنامه‌ریزی برای حمل‌و‌نقل کالا در ایام تعطیل نیز از دیگر مصوبات در این نشست صمیمی اتخاذ گردید.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.