| کد خبر: 173741 |

◄ پیام تسلیت سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در پی حادثه رانندگی محور کاشان-نطنز

روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، با انتشار پیامی از دست رفتن جان تعدادی از هم‌وطنان در حادثه رانندگی در کیلومتر ۲۵ جاده کاشان-نطنز را تسلیت گفت.

تین نیوز

روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در پیامی حادثه تلخ تصادف رانندگی در کیلومتر ۲۵ جاده کاشان- نطنز که منجر به از دست رفتن تعدادی از هم‌وطنان عزیزمان شد را تسلیت گفت.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، با انتشار پیامی از دست رفتن جان تعدادی از هم‌وطنان در حادثه رانندگی در کیلومتر ۲۵ جاده کاشان-نطنز را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

با نهایت تاسف و تاثر، حادثه تلخ تصادف رانندگی در کیلومتر ۲۵ جاده کاشان- نطنز که منجر به از دست رفتن تعدادی از هم‌وطنان عزیزمان شد، موجب تالم و حزن تمامی مسئولان، هم‌وطنان و آحاد جامعه شد.

این سانحه شامگاه سه‌شنبه در اثر برخورد تانکر حامل سوخت با اتوبوس روی داد که منجر به جان‌باخته ۱۹‌نفر از هم‌وطنانمان گردید و ۲۶‌نفر هم مصدوم شدند.

 مسئولان و کارکنان سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و تمامی فعالان و دست‌اندرکاران بخش حمل‌ونقل جاده‌ای، این سانحه دل‌خراش را به خانواده‌های داغدار و بازماندگان مسافران و تمامی هم‌میهنان عزیز و ارجمند تسلیت عرض کرده، مراتب همدردی و همراهی با بازماندگان این سانحه را اعلام داشته و از درگاه پروردگار سبحان برای جان‌باختگان طلب رحمت و مغفرت و برای بازماندگان، صبر و شکیبایی و تندرستی مسئلت می‌کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.