| کد خبر: 167332 |

◄ اجرای عملیات روکش آسفالت در محورهای ارتباطی بهشهر

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان بهشهر از اجرای عملیات بیش از 6 کیلومتر روکش آسفالت در محورهای بهشهر – زاعمرز، بهشهر- عباس آباد این شهرستان با اعتباری بالغ‌بر 15 میلیارد ریال خبر داد .

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان بهشهر گفت:به دلیل شرایط آب و هوایی استان و عوامل مختلف محیطی فعالیت‌های گسترده‌ای در زمینهٔ ترمیم و لکه‌گیری روکش آسفالت این شهرستان در حال انجام است.

به گزارش تین‌نیوز وبه نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مازندران، حسین عرفانی تصریح کرد: عملیات روکش آسفالت محورها، همه‌ساله به‌تناسب اعتبارات و در برنامه این اداره قرار می‌گیرد که با توجه به خرابی محورها و اولویت‌بندی انجام‌شده نسبت به انجام روکش محورها اقدام می‌گردد و ازآنجایی‌که همواری رویه راه‌ها تأثیر قابل‌توجهی در وضعیت ایمنی دارد، انتظار می‌رود پس از اجرای طرح، محور از سطح ایمنی و رضایت‌مندی بالاتری برخوردار شود.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بهشهر، افزود : هدف نگهداری راه، کاهش میزان خرابی و افزایش عمر آن، کاهش هزینه‌های استهلاک وسایل نقلیه با تأمین سطوح عبور مناسب و مطلوب و همچنین ایجاد شرایط مناسب جهت رسیدن به‌موقع به مقصد با تأمین ایمنی است.

وی گفت: این شهرستان دارای 512 کیلومتر راه‌های اصلی-فرعی و روستایی است که عملیات احداث دیوار ضامن، خط‌کشی‌، نصب تابلو علائم و نصب چشم‌گربه‌ای‌، پاک‌سازی حریم، علف‌تراشی روزانه در راه‌های ارتباطی شهرستان در حال اجرا است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.