| کد خبر: 165548 |

◄ پرترددترین محور مازندران مشخص شد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران گفت: براساس سامانه‌های تردد شماری منصوب در محورهای مواصلاتی مازندران، محور ساری _ قائم‌شهر پرترددترین محور استان در ماه اخیر بوده است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران گفت: براساس سامانه‌های تردد شمار محورهای مواصلاتی مازندران، محور ساری- قائم‌شهر پرترددترین محور استان در ماه اخیر بوده است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران، احمد آفرین محمدزاده اظهار کرد: در فروردین امسال سامانه‌های تردد شمار محورهای مواصلاتی مازندران، بیش از 4.5 میلیون تردد در سطح جاده‌های استان به ثبت رساندند که در این میان حدود 94 درصد از ترددها در محورهای مواصلاتی استان متعلق به وسایل نقلیه سواری، یک درصد اتوبوس و مابقی انواع وسیله نقلیه سنگین بوده است.

وی افزود: تردد در محورهای پرحجم استان در فروردین سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل دارای افزایشی در حدود 15 درصد بوده که در این میان محور ارتباطی ساری _ قائم‌شهر در بین 30 محور پرتردد استان رتبه اول را در تردد ساعتی ثبت کرد.

آفرین محمد زاده گفت: به‌طور متوسط هر ترددشمار منصوب در محورهای مواصلاتی مازندران در هر ساعت 832 تردد از وسایل نقلیه را در استان مازندران به ثبت رسانده که این میزان 1.9 برابر متوسط تردد ساعتی کشوری است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران خاطرنشان کرد: محورهای مواصلاتی جنوبی استان به میزان 49 درصد بیشترین سهم را در تردد ورودی وسایل نقلیه داشته‌اند و بعد از آن‌ها ورودی غربی استان با 27 درصد  و ورودی شرقی استان  با 22 درصد در رتبه بعدی قرار می‌گیرند. سهم محور کیاسر از ورود وسایل نقلیه نیز در حدود 2.5 درصد بوده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.