| کد خبر: 163287 |

آمادگی ۱۴ مجتمع خدماتی-رفاهی بین‌راهی لرستان برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: ۱۴ مجتمع خدماتی-رفاهی بین‌راهی در محورهای مواصلاتی استان لرستان مهیای استقبال و خدمت‌رسانی به میهمانان نوروزی هستند.

تین نیوز

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: ۱۴ مجتمع خدماتی-رفاهی بین‌راهی در محورهای مواصلاتی استان لرستان مهیای استقبال و خدمت‌رسانی به میهمانان نوروزی هستند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان لرستان، کیومرث محمودی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با اعلام این خبر افزود:

این مجتمع‌ها که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی احداث و اداره می‌شوند در طول سال به‌طور مستمر از سوی بازرسان این اداره کل مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و با نزدیک شدن به ایام نوروز و تشکیل کمیته حمل‌ونقل ستاد اجرایی خدمات سفر، بازدیدهای میدانی از مجتمع‌های خدماتی-رفاهی و نمازخانه‌های بین‌راهی در استان لرستان با دقت و قوت بیشتری انجام می‌شود.

وی گفت: در حال حاضر مجتمع‌های خدماتی- رفاهی و نمازخانه‌های بین‌راهی از وضعیت خوبی برخوردار و در طول ایام طرح نوروزی ۹۷ که از ۲۵ اسفندماه آغاز و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد تحت نظارت مستمر کارشناسان اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قرار دارند.

محمودی بیان کرد: با توجه به وجود جاذبه‌های گردشگری فراوان و قرار داشتن استان در کریدور شمال- جنوب و شرق –غرب کشور همه‌ساله شاهد حضور گردشگران بسیاری در لرستان هستیم که امیدواریم در ایام نوروز امسال خدماتی شایسته نام استان به این عزیزان ارائه نماییم.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.