| کد خبر: 161584 |

◄ تملک زمین مشکل اصلی ایستگاه‌های پیش‌ساخته پلیس‌راه

این طرح در تابستان 94 آغاز شد و در ابتدا به‌صورت پایلوت در اصفهان و شریف‌آباد اجرایی و در سال 95 با مهندسی مجدد عملیات اجرایی آن در 16 استان آغاز شد.

تین نیوز

بابک طالبی مدیرکل دفتر فنی و امور پیمان‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در مراسم افتتاحیه هم‌زمان 25 پاسگاه پیش‌ساخته گفت: امروز در 16 استان کشور این پاسگاه‌ها به بهره‌برداری رسید که در هر استان یک پاسگاه اما در سیستان‌وبلوچستان 4 ایستگاه و در زنجان 3 ایستگاه  به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، طالبی در خصوص مزایای احداث این ساختمان‌ها گفت: ضریب حفاظتی بالا، کاهش مصرف انرژی، قابلیت حمل و نصب آسان کاهش هزینه‌های نگه‌داری و مقاومت بالا در مقابل زلزله ازجمله مزایای استفاده از این ساختمان‌ها است.

وی ادامه داد: پیش‌ از این سازمان راهداری با مشکل زمان طولانی ساخت ایستگاه‌ها مواجه بود اما با استفاده از ا ین تکنولوژی شاهد ساخت ایستگاه پلیس در کمتر از 100 روز در اهواز بودیم.

طالبی حس یکپارچگی و اهمیت کیفیت ساخت یکسان حتی در دورترین نقاط را از دلایل استفاده از این ساختمان‌های پیش‌ساخته عنوان کرد و گفت: اکنون به نمادی یکسان در سطح راه‌های کشور رسیده‌ایم.

مدیرکل دفتر فنی و امور پیمان‌های سازمان راهداری به مشخصات فنی این پروژه اشاره کرد و گفت: این طرح در تابستان 94 آغاز شد و در ابتدا به‌صورت پایلوت در اصفهان و شریف‌آباد اجرایی و در سال 95 با مهندسی مجدد عملیات اجرایی آن در 16 استان آغاز شد.

طالبی همچنین به مشکلات پیش روی این پروژه اشاره کرد و گفت: روند طولانی تملک و مستندسازی املاک ازجمله مشکلات ما است که کماکان در مازندران و برخی استان‌های کوهستانی با آن مواجه هستیم.

طالبی همچنین از داوود کشاورزیان برای توجه ویژه به اجرای سریع این پروژه در استان‌های کشور تشکر کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.