| کد خبر: 158398 |

محور سرابله-حمیل به علت تعمیرات سیستم روشنایی مسدود است

بنا بر اعلام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام به منظور بازسازی و تعمیرات سیستم های روشنایی تونل های محور حمیل این محور از امروز به مدت 4 روز مسدود است.

تین نیوز

بنا بر اعلام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام به منظور بازسازی و تعمیرات سیستم های روشنایی تونل های محور حمیل این محور از امروز به مدت 4 روز مسدود است.

به گزارش تین‌نیوز، نوراله دلخواه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در این زمینه اظهار داشت: تردد وسایل نقلیه در این مسیر از دهم تا سیزدهم ماه جاری یعنی از روز یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت 6 صبح تا 12 شب مسیر مسدود است.

وی تصریح کرد: اما از ساعت 12 شب تا 6 صبح مردم می توانند در این مسیر تردد داشته باشند.

محورهای جایگزین

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام با اشاره به مسبرها ی جایگزین این محور گفت: با توجه به با اینکه محور ایلام- سرابله- حمیل یکی از اصلی ترین محورهای ترانزیتی استان ایلام بوده لذا در همین راستا محورهای جایگزین برای این محور در نظر گرفته شده است.

وی افزود: محورهای جایگزین این محور، محور ایلام- سرابله- چهارمله- اسلام آباد و محور ایلام- ایوان- اسلام آباد و همچنین محور ایلام- پل سیمره- اسلام آباد خواهد بود.

همتی زاده اضافه کرد: از همه رانندگان تقاضا می شود سرعت مطمئنه را در دستور کار خود قرار دهند، سبقت غیر مجاز نداشته باشند و بدون عجله و شتاب در محورها حرکت کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.