| کد خبر: 156878 |

کاهش تخلفات سرعت در جاده مشهد - سرخس با سامانه ثبت سرعت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: فعال شدن سامانه های ثبت تخلف سرعت در جاده مشهد - سرخس ظرف هشت ماه گذشته موجب کاهش تخلف سرعت در این مسیر شده است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: فعال شدن سامانه های ثبت تخلف سرعت در جاده مشهد - سرخس ظرف هشت ماه گذشته موجب کاهش تخلف سرعت در این مسیر شده است.

ابراهیم نصری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با فعال شدن دو سامانه در این جاده کنترل سرعت با دقت بیشتری انجام شد بگونه ای که اردیبهشت گذشته 86 مورد تخلف سرعت بالای 160 کیلومتر در ساعت در این مسیر ثبت شد.

وی ادامه داد: پس از ارسال پیامک تخلفات و اعمال قانون برای متخلفان، سرعت متوسط و ثبت تخلفات سیر نزولی پیدا کرد چنانکه در مهر ماه گذشته تعداد تخلف سرعت بالای 160 کیلومتر در جاده به 12 مورد کاهش یافت.

مدیرکل راهداری گفت: ثبت تخلفات سرعت بالای 160 کیلومتر بر ساعت در ماههای اردیبهشت، خرداد، تیر، مرداد، شهریور و مهر ماه به ترتیب 86، 39 ،32، 29، 11و 12 فقره بوده است.

وی افزود: از دیگر عوامل کاهش تخلفات دستور ویژه دادستانی برای برخورد با رانندگان متخلف و دارای سرعت بالا بود که منجر به توقیف خودرو و اعمال قانون برای آنان شد.

او ادامه داد: هم اکنون 103 سامانه ثبت تخلف در جاده های خراسان رضوی وجود دارد که تا پایان سال 36 سامانه دیگر به آن اضافه می شود.

جاده ترانزیتی مشهد - سرخس به طول 185 کیلومتر مرکز شهرستان 90 هزار نفری و مرزی سرخس را به مشهد متصل می کند.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.