| کد خبر: 154126 |

معاون راهداری و حمل و نقل چهارمحال و بختیاری:

طرح نظارت بر تردد ناوگان عمومی چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: طرح تشدید نظارت بر تردد ناوگان عمومی چهارمحال و بختیاری ویژه سفرهای اربعین حسینی اجرا می‌شود.

تین نیوز

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: طرح تشدید نظارت بر تردد ناوگان عمومی چهارمحال و بختیاری ویژه سفرهای اربعین حسینی اجرا می‌شود.

حسین مالکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: در راستای تأمین ایمنی سفر و مسافرت زائران مراسم اربعین طرح تشدید نظارت بر تردد ناوگان عمومی در جاده‌های استان اجرا می‌شود.

وی افزود: در این طرح اقدامات مدیران فنی شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل در محل پایانه‌های مسافری استان کنترل و همزمان با بازگشت زائران عتبات عالیات تشدید و همچنین بازرسی ایمنی ناوگان عمومی به شکل کنترل کنار جاده‌ای با همراهی پاسگاه‌های پلیس راه استان انجام می‌شود.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت حقوق قانونی مسافران و ایمنی ناوگان سفر بیان کرد:کنترل اسناد حمل، مدارک راننده، معاینه فنی ناوگان، تجهیزات ایمنی مانند کپسول آتش‌نشانی، سلامت عاج لاستیک، آماده بکار بودن چکش و کمربند ایمنی ناوگان و سایر تجهیزات مورد نیاز از جمله مواردی است که توسط تیم‌های مشترک مورد بازرسی قرار می‌گیرد.

مالکی خاطرنشان کرد: این طرح به عنوان یک اقدام هماهنگ ایمنی با حضور دستگاه‌های اجرایی در حوزه ایمنی جاده‌ای به صورت محسوس و نامحسوس در محل استقرار پایانه‌های مسافری و نیز پاسگاه‌های پلیس راه استان آغاز شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.