| کد خبر: 147113 |

پیش‌بینی جابجایی 500 هزار زائر اربعین از طریق جاده‌های کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه پیش‌بینی کرد، حدود 500 هزار زائر اربعین امسال از طریق جاده‌های استان جابجا شوند.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه پیش‌بینی کرد، حدود 500 هزار زائر اربعین امسال از طریق جاده‌های استان جابجا شوند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، بهمن خسروانی با پیش‌بینی تردد 500 هزار زائر در ایام اربعین از استان کرمانشاه، عنوان کرد: برنامه‌ ریزی‌ لازم برای جابجایی زوار انجام شده است.

وی افزود: مقرر شده کلیه ناوگان برون شهری در این ایام، بویژه در زمان بازگشت زوار درگیر جابجایی زائرین باشند و کلیه سرویس‌های متفرقه لغو شود.

 به گفته این مسئول، پس از رایزنی‌های لازم و در صورتی که ناوگان کمکی از خارج استان در اختیار باشد، چند سرویس فوق العاده به مسیرهای خاص اختصاص داده می‌شود .

خسروانی در خصوص آمادگی ناوگان حمل و نقل برون شهری استان نیز عنوان کرد: تعداد 218 دستگاه اتوبوس، 1222 دستگاه مینی بوس و 1198 دستگاه خودروی سواری کرایه در سطح استان آماده جابجایی زائرین حسینی هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این امکان وجود دارد که از ظرفیت‌ ناوگان عمومی داخل شهری نیز در جابجایی مسافرین از قصرشیرین تا مرز خسروی استفاده شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزود: بطور معمول هر ساله بیشترین حجم تردد و جابجایی از پایان روز اربعین شروع و تا دو هفته بعد در مسیر برگشت ادامه خواهد داشت و در این خصوص هم آمادگی‌های لازم را داریم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.