| کد خبر: 137175 |

دو حادثه ، خدمت دو راهدار فداکار را به هموطنان ناتمام گذاشت

با تاسف و تاثر بار دیگر رخداد دو سانحه رانندگی در جاده های بین شهری در دو استان گلستان و جنوب کرمان ، خدمت دو راهدار تلاشگر و زحمتکش را که مشغول انجام وظیفه و خدمت رسانی به هموطنان بودند ناتمام گذاشت و آنان با سپردن دل به آرامش ابدی و سفر به سوی معبود، جامعه راهداران کشور را داغدار ، عزادار و ماتم زده کرد.

تین نیوز

با تاسف و تاثر بار دیگر رخداد دو سانحه رانندگی در جاده های بین شهری در دو استان گلستان و جنوب کرمان ، خدمت دو راهدار تلاشگر و زحمتکش را که مشغول انجام وظیفه و خدمت رسانی به هموطنان بودند ناتمام گذاشت و آنان با سپردن دل به آرامش ابدی و سفر به سوی معبود، جامعه راهداران کشور را داغدار ، عزادار و ماتم زده کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای، بدون تردید " فرشته نجات"زیبنده مقام راهدارانی است که به دور از خانه و خانواده و در سخت ترین شرایط آب و هوایی و امروز در گرمای سوزان و سخت تابستان برای انجام وظیفه و خدمت به هموطنان و مسافران بین شهری با عشق ، جان و دل و بدون هیچ چشم داشتی تنها به رضایت پروردگار و آرامش خاطر و ایمنی سفرهای همنوعان خود می اندیشند و بعضا" از جان شیرین خود می گذرند تا جان شیرین استفاده کنندگان از راهها سالم و ایمن بماند .

عباسقلی قزلسفلو راهدار ٣٩ ساله تلاشگر، صدیق ، ارزشمند و اسوه خدمت اداره کل راهداری و حمل و نقل استان گلستان ( شهرستان مینو دشت ) در حالی که لباس مقدس خدمت به تن داشته باروحیه ی از خود گذشتگی ، در حین انجام وطیفه بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی عبوری جان به جان آفرین تسلیم نموده و یاران ، همکاران و خانواده خود را ترک کرده به دیار باقی شتافت .

و در حادثه دیگر در محور کهنوج - جیرفت نیز راهدار خدمتگزار ،  زحمتکش و مهربان  ، رمضان رمضانی اپراتور بلدوزر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان که با افتخار تمام لباس نارنجی رنگ راهداری را به تن داشته پس از عملیات شانه سازی در محور فوق و پس از پایان کار و هنگام مراجعه به اداره به علت زیر گرفتن شدن توسط یکدستگاه کامیون بنز مایلر جان  شیرین خود را تسلیم ،  دعوت حق را لبیک و خدمت خود را ناتمام گذاشت .

و در این روزها که جامعه راهداران در غم فراق از دست دادن این دو راهدار عزیز عزادار بوده و  به سوگ نشسته اند ، متاسفانه عضو دیگری از این خانواده ، راهدار پیشکسوت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام ( شهرستان ایوان ) مرحوم مصطفی میری در حالی که پس از  ۳۰ سال خدمت و در آستانه بازنشستگی در اثر بیماری به دیدار معبود خود شتافته غم و اندوه همراهان و خانواده خود را برانگیخت .

رئیس ، معاونین ، مدیران و کارکنان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای فقدان و عروج جانگداز این سه راهدار تلاشگر و سرمایه ارزشمند راهداری کشور رابه خانواده ی این عزیزان ، همکاران و یاران آنان در ادارات کل استانی ، جامعه بزرگ راهداران و تمامی هموطنان تسلیت و تعزیت عرض نموده ضمن ابراز همدردی با همگان ، از خداوند سبحان علو درجات ، رحمت واسعه و غفران الهی و برای بازماندگان صبر، حلم و شکیبایی مسئلت می نمایند . روحشان شاد و یادشان جاودان و گرامی باد .

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.