| کد خبر: 270089 |

جایگزینی بیش از ۳۰ کیلومتر نیوجرسی جای گاردریل در جاده های مازندران

رئیس اداره ایمنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت: در راستای ایمن سازی محورهای ارتباطی مازندران در طول یک سال گذشته ۳۰ کیلومتر نیوجرسی جایگزین گاردریل اجرا شده است.

تین نیوز

 رئیس اداره ایمنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت: در راستای ایمن سازی محورهای ارتباطی مازندران در طول یک سال گذشته ۳۰ کیلومتر نیوجرسی جایگزین گاردریل اجرا شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه وشهرسازی، محسن یمینی عنوان کرد: عملیات جایگزینی نیوجرسی به جای گاردریل در جاده های این استان ادامه دارد و تاکنون عملیات جایگزینی نیوجرسی به جای گاردریل در برخی از محورهای استان از جمله محورهای; کمربندی غربی قائمشهر، آمل _ محمودآباد، آمل _ بابل، قائمشهر _جویبار، ساری_قائمشهر، کمربندی نکا، محور سوادکوه و مناطق پرتگاه ی محور هراز به طول ۳۰ کیلومتر اجرایی شد.

یمینی ارتقا امنیت جاده ها را مهمترین دلیل جایگزین کردن نیوجرسی دانست و تأکید کرد: با توجه به تردد سالانه میلیون ها مسافر و گردشگر در جاده های مازندران و بالا بودن میزان تصادفات، یکی از راه های کاهش خسارات ناشی از تصادفات و افزایش امنیت جاده ها جایگزینی نیوجرسی به جای گاردریل است.

رئیس اداره ایمنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران تصریح کرد: عملیات خط کشی، نصب تابلو و علائم، آشکارسازی نقاط پر تصادف، جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز و همچنین احداث روشنایی نقطه ای از دیگر برنامه های اجرایی این اداره بوده که با جدیت در دست اجراست

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.