| کد خبر: 259908 |

کمبود ناوگان اتوبوس ایلام تا پیش از اربعین مرتفع می‌ شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: مشکل کمبود اتوبوس ایلام تا پیش از ایام اربعین رفع خواهد شد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: مشکل کمبود اتوبوس ایلام تا پیش از ایام اربعین رفع خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سید زاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان در نشست با اصحاب رسانه استان ایلام ضمن تبریک روز خبرنگار به فعالان این عرصه، اظهار کرد: کنگره بزرگ اربعین فرصتی برای توسعه زیرساخت‌های استان ایلام فراهم کرده است، راهداری در بخش های مختلف در حال آماده سازی راه های استان برای اربعین حسینی است.

وی با اشاره به اینکه خط کشی، نصب نیوجرسی و نصب علائم جاده ای از جمله خدمات راهداری در محورهای مواصلاتی استان ایلام است، گفت: ۸۶ پروژه راه روستایی توسط راهداری در حال اجرا است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام تاکید کرد: چهار هزار میلیارد ریال تفاهم نامه در حوزه راهداری منعقد شد که افزون بر ۱۰ هزار میلیارد ریال کار در راه های استان صورت گرفته است.

چشمه خاور با بیان اینکه اولویت ما استفاده از پیمانکاران بومی در استان است، یادآور شد: یک هزار میلیارد تومان قرارداد روکش آسفالت در ۱۳ نقطه در حال اجرا است.

وی بیا بیان اینکه ۵۰ هزار عدد تابلو در سطح جاده های استان نصب شده است؛ افزود: طی دو سال گذشته هزار میلیارد ریال خط کشی راه ها در استان ایلام انجام و ۹۰ درصد کار انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام ایران اضافه کرد: سال جاری نزدیک ۲۰۰ کیلومتر روکش آسفالت در استان توسط سازمان راهداری انجام شده است.

چشمه خاور با اشاره به اینکه سازمان راهداری کشور وضعیت روکش آسفالت در استان ایلام را عالی توصیف کرده، عنوان کرد: علاوه بر بحث روکش آسفالت، راهداری در بخش راهسازی نیز پروژه های مهمی در مناطق مختلف استان از جمله ایوان، واریانس کنجانچم، پل صلواتی، واریانت سه راهی جندالله و ورودی مهران در دست اجرا دارد.

مدیرکل راهداری ایلام از اجرای خط کشی سه هزار کیلومتر از راه های استان ایلام خبر داد و گفت: ۶۰ درصد این خط کشی ها انجام شده و ۴۰ درصد باقی مانده تا چند روز آینده تمام می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام تصریح کرد: سازمان راهداری ۲۷ هزار میلیارد ریال برای اربعین در کشور اختصاص داده که سهم ایلام ۱۳ هزار میلیارد ریال است.

وی گفت: در این دولت با پیگیری های استاندار ایلام پنج هزار میلیارد ریال برای پروژه های مختلف راهداری استان جذب شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با اشاره به اقدامات این اداره کل در پایانه مرزی مهران گفت: از مجموع ۴۴ هکتار آسفالت محوطه پایانه برکت تاکنون ۲۷ هکتار آسفالت شده است.

به گفته چشمه خاور عملیات اجرایی ۲۰ هزار متر مربع سایبان در مرز مهران در حال انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: ارتقای شبکه فاضلاب، روشنایی، نصب مه پاش از دیگر اقدامات انجام شده در پایانه مهران توسط راهداری بوده است.

چشمه خاور با اشاره به مراحل پایانی پروژه پل صلواتی در مسیر ایلام - مهران گفت: این پروژه در مراحل نهایی است و به زودی زیر بار ترافیک خواهد رفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.