| کد خبر: 259411 |

اجرای ۱۱۰۰ کیلومتر لکه گیری و روکش آسفالت در محورهای ۶ استان مرزی

عملیات ایمن سازی از قبیل تهیه و نصب علایم ایمنی، خط کشی، اجرای روشنایی، اجرای حفاظ بتنی و فلزی و اصلاح نقاط پرحادثه در تمام محورهای مواصلاتی استان های شش گانه دارای پایانه مرزی اربعین حسینی در حال اجراست .

تین نیوز

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در ۱۱۰۰ کیلومتر از محورهای شش استان مرزی مسیر مراسم اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش تین نیوز از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، رضا اکبری  گفت: این عملیات شامل لکه گیری، روکش ماسه آسفالت، آسفالت گرم و آسفالت حفاظتی بوده که در مسیرهای منتهی به مرزهای شش استان میزبان مراسم اربعین حسینی انجام شد.

اکبری با اشاره به این که عملیات یادشده در راستای افزایش ایمنی محورهای مواصلاتی کشور و سهولت تردد زائران اربعین حسینی انجام شده است، گفت: موارد اعلام شده در ۲۷۸ کیلومتر از راه های استان خوزستان، ۱۸۰ کیلومتر در استان ایلام، ۳۰ کیلومتر در استان کردستان، ۸۸ کیلومتر در استان آذربایجان غربی، ۲۸۰ کیلومتر در استان سیستان و بلوچستان و ۲۰۵ کیلومتر در استان کرمانشاه لکه گیری و روکش آسفالت شده است.

وی افزود: همچنین عملیات ایمن سازی از قبیل تهیه و نصب علایم ایمنی، خط کشی، اجرای روشنایی، اجرای حفاظ بتنی و فلزی و اصلاح نقاط پرحادثه در تمام محورهای مواصلاتی استان های شش گانه دارای پایانه مرزی اربعین حسینی در حال اجراست .

اکبری با بیان این که ایمن سازی محورهای شش گانه با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد در حال اجراست، گفت: عملیات باقی مانده در محورهای استان های دارای پایانه های مرزی اربعین حسینی تا پایان مردادماه و تا قبل از شروع سفرهای اربعین حسینی برای تردد ایمن زائران به پایان می رسد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.