| کد خبر: 258184 |

◄ خط کشی ۷۸۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی خراسان جنوبی

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: ۷۸۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان در سه ماهه امسال خط کشی شده است.

تین نیوز

بیرجند | مهدی فدوی امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به خط کشی محورهای مواصلاتی استان در سه ماهه نخست سال، اظهار داشت: بیش از ۱۷ هزار میلیون ریال اعتبار در راستای خط کشی ۷۸۰ کیلومتر از جاده های استان هزینه شده است.

 به گزارش تین نیوز، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی بیان داشت: در راستای کاهش سوانح جاده ای ، نصب و بهبود انواع علائم و تجهیزات ایمنی راه در کنار فرهنگ سازی و تشویق کاربران جاده به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در راستای کاهش تصادفات مؤثر است.

فدوی با توجه به نقش کلیدی تابلو و علائم در هدایت ترافیک و انتقال پیام به رانندگان، اذعان داشت: به منظور ایجاد آمادگی و فرصت لازم برای واکنش در برابر خطرات احتمالی این اداره کل همواره اهتمام ویژه ای در نگهداری، تعمیر و نصب تابلوها و علائم ایمنی در محورهای استان داشته است.

فدوی با اشاره به اینکه از آغاز سال جاری تاکنون بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ تابلو و علائم ایمنی در جاده های استان نصب شده است، افزود: طی این مدت ۲۰۰ مترمربع تابلو اطلاعاتی در مسیر محورهای مواصلاتی استان نصب شده است.

وی یادآور شد: احداث، تعمیر و نگهداری سیستم روشنایی محورها، شانه سازی، اصلاح شیب شیروانی، ایجاد منطقه عاری از مانع در کنار راه ها، لکه گیری، آرام سازی جریان ترافیک با نصب سرعتکاه و همچنین اجرای شیار لرزاننده از دیگر اقدامات اجرایی در راستای افزایش ایمنی راه ها در استان بوده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.