| کد خبر: 256468 |

سرپرست اداره کل تامین و مهندسی تجهیزات سازمان بنادر و دریانوردی معرفی شد

در مراسمی با حضور عضو هیات عامل ومعاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی، ابوطالب گرایلو، به عنوان سرپرست اداره کل تامین و مهندسی تجهیزات این سازمان معرفی و از تلاش ها و خدمات سازنده آیت الله رضازاده مدیرکل پیشین قدردانی شد.

تین نیوز

در مراسمی با حضور عضو هیات عامل ومعاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی، ابوطالب گرایلو، به عنوان سرپرست اداره کل تامین و مهندسی تجهیزات این سازمان معرفی و از تلاش ها و خدمات سازنده آیت الله رضازاده مدیرکل پیشین قدردانی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادرودریانوردی، علی فتحی، معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی در این مراسم، با اشاره به انتخاب و معرفی سرپرست اداره کل تامین تجهیزات از کارشناسان دریایی، از تغییر رویکرد در حوزه تامین تجهیزات خبر داد و با اشاره به پیشینه انتخاب مدیران مهندسی با ملاحظه ویژگی های فنی در واحد تامین تجهیزات، گفت: در رویکرد جدید معاونت توسعه امور زیربنایی، بنا بر این است از ظرفیت های حوزه های عملیات بندری   دریایی به عنوان بهره بردار خدمات مهندسی و تامین تجهیزات، استفاده شود.

فتحی، همچنین با اشاره به ضرورت تامین تجهیزات اضطراری در سال جاری، افزود: با توجه به دو رویکرد دولت مبنی بر توسعه زیرساخت ها متناسب با برنامه های دولت در ارتقای همکاری های بندری و دریایی با کشورهای همسایه و رویکرد اقتصاد دریامحور، توسعه تجهیزات بندری و دریایی با همت بیشتری دنبال می شود.

معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی خاطر نشان کرد: توازن بین توسعه عمرانی با توسعه تجهیزاتی، از دیگر برنامه جدی و تحول برانگیز معاونت مهندسی قلمداد می شود .

گفتنی است، ابوطالب گرایلو دارای مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته مهندسی دریایی از دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر و کارشناسی ارشد در رشته مهندسی صنایع گرایش مدیریت سیستمها و بهره وری است.

وی با سابقه کاری ٢٣ ساله مستمر در سازمان بنادر و دریانوردی از شهریور ۱۳۷۸ تاکنون، در سمت های مختلف مسئولیتی در حوزه معاونتهای امور دریایی و امور بندری مشغول به کار بوده است.

 رئیس اداره مرکزی بازرسی و ثبت شناورهای استان خوزستان در بندر خرمشهر؛ معاون امور دریایی و بندری اداره کل بندر و دریانوردی و منطقه آزاد اقتصادی بندر خرمشهر در استان خوزستان ؛ معاون امور دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) و معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران و منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر، بخشی از سوابق اجرایی گرایلو قلمداد می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.