| کد خبر: 255653 |

علی عسکری، مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر شد

با حکم معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادرودریانوردی، علی عسکری از مدیران بومی بندر امام خمینی(ره) در حوزه بنادر و دریانوردی، به عنوان مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر منصوب شد.

تین نیوز

با حکم معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادرودریانوردی، علی عسکری از مدیران بومی بندر امام خمینی(ره) در حوزه بنادر و دریانوردی، به عنوان مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر منصوب شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از  پایگاه خبری بندر امام خمینی(ره)، علی اکبر صفایی در حکم انتصاب علی عسکری به عنوان مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر، بر انجام وظایفی چون رعایت کامل قوانین و مقررات و مصوبات هیات عامل و شورای عالی سازمان به عنوان فصل الخطاب در اجرای کلیه امور؛ توسعه سرمایه گذاری و پویایی در فضای کسب و کار با ارتقای فعالیت های ارزش افزوده و توجه جدی به ارائه خدمات بندری و دریایی با کیفیت و سریع برای پشتیبانی از لجستیک کالاهای اساسی به کشور تاکید کرده است.

عسکری دارای کارشناسی مدیریت صنعتی در مقطع لیسانس و کارشناسی ارشد در رشته علوم دریانوردی با گرایش حمل ونقل دریایی از دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر است.

وی همچنین رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات بندر امام خمینی بوده است. عضویت در کمیته های اجرایی ICT، پدافند غیرعامل و صرفه جویی و جذب درآمدهای بندری، بخشی از سوابق اجرایی مدیرکل جدید بندر خرمشهر می باشد.

لازم به ذکر است در آیینی با حضور معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی و مسئولان بندر خرمشهر، از زحمات نورالله اسعدی مدیرکل سابق بندر اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر تقدیر و علی عسکری به عنوان مدیر کل جدید این اداره کل، معارفه شد.

نورالله اسعدی نیز به عنوان معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان منصوب شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.