| کد خبر: 253250 |

با هدف جذب بازارهای جدید کالا محقق شد؛

رشد تخلیه و بارگیری ٢۴ میلیون تن کالاهای غیرنفتی در مجتمع بندری امام خمینی(ره)

به منظور جذب بازارهای جدید تخلیه و بارگیری کالاهای غیرنفتی با ارزش افزوده در مجتمع بندری امام خمینی(ره) با رشد قابل ملاحظه ای مواجه شد و به ٢۴ میلیون تن طی ۱۱ ماهه سال جاری رسید.

تین نیوز

به منظور جذب بازارهای جدید تخلیه و بارگیری کالاهای غیرنفتی با ارزش افزوده در مجتمع بندری امام خمینی(ره) با رشد قابل ملاحظه ای مواجه شد و به ٢۴ میلیون تن طی ۱۱ ماهه سال جاری رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، داود چگنی سرپرست معاونت اموربندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان اظهار کرد: به دنبال تلاش های مستمر کارگروه توسعه بازار این معاونت با رویکرد جذب کالاهای با ارزش افزوده بیشتر و تنوع بخشی به سبد کالاهای وارداتی و صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره)، ایجاد چسبندگی برای صاحبان کالا و اقتصادی نمودن فضای کسب و کار در این مجتمع بندری در دستور کار قرار گرفته است. 

چگنی با اشاره به اثربخشی تصمیمات اتخاذ شده خاطرنشان کرد: در این زمینه رشد قابل ملاحظه ای در زمینه تخلیه و بارگیری دیگر گروه های کالایی غیرنفتی از جمله MDF، مواد شیمیایی و معدنی و مصالح ساختمانی جمعا با تناژی بالغ بر ۶ میلیون تن محقق شده است. 

به گزارش اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، وی در ادامه افزود: ٢۴ میلیون تن انواع  کالاهای غیرنفتی در یازده ماهه سال جاری در پایانه های اختصاصی شامل انواع کالاهای اساسی، کانتینری، مواد شیمیایی و معدنی و کالاهای عمومی در مجتمع بندری امام خمینی(ره) تخلیه و بارگیری شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.