| کد خبر: 251197 |

با هدف جذب کالا و ایجاد بازرهای جدید انجام شد؛

افزایش تنوع کالایی با جذب محموله های جدید در پایانه مواد معدنی مجتمع بندری امام خمینی(ره)

با هدف تدوین و پیاده سازی سیاست های بازاریابی و جذب کالاهای جدید، ۶۸ هزار تن محموله گنداله آهن در مجتمع بندری امام خمینی(ره) جذب شد.

تین نیوز

با هدف تدوین و پیاده سازی سیاست های بازاریابی و جذب کالاهای جدید، ۶۸ هزار تن محموله گنداله آهن در مجتمع بندری امام خمینی(ره) جذب شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، مهران میدری با اشاره به مجموعه تلاش های انجام شده در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) برای افزایش ورود کشتی های با ابعاد بزرگتر و همچنین جذب کالاهای جدید و ایجاد تنوع در محموله های مواد معدنی به منظور بهره مندی از از اقتصاد مقیاس، اظهار داشت: در این راستا یک فروند کشتی به ظرفیت ۶۸ هزار تن گنداله آهن طی دی ماه سال جاری بارگیری شد.

میدری در ادامه افزود: محموله ی مذکور از جمله کالاهای مواد معدنی است که اخیرا به این مجتمع بزرگ بندری جذب شده است که با ورود این محمولات فعالیت های مرتبط با انبارش و بارگیری در بخش مواد معدنی افزایش قابل توجهی پیدا کرده است.

به گزارش اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ، یادآور می شود به دنبال افزایش ترافیک کالا در بخش مواد معدنی، زمینه برای احداث پایانه مکانیزه مواد معدنی در این بندر بزرگ تجاری با هدف افزایش خدمات رسانی به صاحبان کالا و ایجاد بازارهای جدید فراهم می شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.