| کد خبر: 248194 |

ابراز علاقه اوراسیا برای سرمایه گذاری ترانزیتی در بنادر ایران

دانیال ابرایف، رئیس هیات رئیسه و رئیس شورای تجاری و اتحادیه اقتصادی اوراسیا در دیدار با جلیل اسلامی، عضو هیات عامل و معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی ، از علاقه مندی این اتحادیه برای سرمایه گذاری ترانزیتی در بنادر ایران و توسعه همکارهای بندری و دریایی خبر داد.

تین نیوز

دانیال ابرایف، رئیس هیات رئیسه و رئیس شورای تجاری و اتحادیه اقتصادی اوراسیا در دیدار با جلیل اسلامی، عضو هیات عامل و معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی، از علاقه مندی این اتحادیه برای سرمایه گذاری ترانزیتی در بنادر ایران و توسعه همکارهای بندری و دریایی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، رئیس هیات رئیسه و رئیس شورای تجاری و اتحادیه اقتصادی اوراسیا که برای مذاکرات اقتصادی به ایران سفر کرده است، در این دیدار تاکید کرد: بنادر بازرگانی ایران در شمال و جنوب، از موقعیت بسیار مناسبی برای ترانزیت کالا به کشورهای شمال اروپا و جنوب خلیج فارس برخوردار است.

ابرایف با بیان اینکه بنادر ایران از مزیت مناطق آزاد و ویژه اقتصادی برخوردارند، افزود: ترانزیت از طریق بنادر شهید رجایی و چابهار در جنوب و بندر انزلی می تواند برای کشورهای آسیای مرکزی مطلوب باشد.

جلیل اسلامی، معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر نیز در این دیدار با بیان اینکه بنادر ایران در مسیر ترانزیتی شمال - جنوب و شرق-غرب قرار دارند، تاکید کرد: سازمان بنادر و دریانوردی از سرمایه گذاری خارجی در بنادر و هرگونه توسعه همکاری های بندری و دریایی با کشورهای همسایه استقبال و پشتیبانی می کند .

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.