| کد خبر: 227797 |

آغاز بهره‌برداری از ۶ پروژه توسعه‌ای دریایی و بندری در استان بوشهر

طی مراسمی با حضور وزیر راه و شهرسازی شش پروژه‌‌ بندری و دریایی و طرح تدقیق مطالعات یکپارچه مناطق ساحلی بوشهر رونمایی شد.

تین نیوز

طی مراسمی با حضور وزیر راه و شهرسازی شش پروژه‌‌ بندری و دریایی و طرح تدقیق مطالعات یکپارچه مناطق ساحلی بوشهر رونمایی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ‌ طرح تدقیق مطالعات مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی استان بوشهر به عنوان دومین طرح تدقیق استانی پس از مطالعات مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی کشور، توسط سازمان بنادر و دریانوردی شروع شد و از ۵ گام مطالعات پیش نیاز، مطالعات موضوعی، مطالعات تلفیق، فاز اجرا و خدمات آموزشی و اطلاع رسانی (گام پنجم) تشکیل شده است.

بر اساس این گزارش، پروژه سیستم اطفای حریق ثابت بندرمروارید خارگ با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال و با هدف ارتقای سطح ایمنی بندری اجرا شده است.

دومین پروژه، شامل تعمیرات اساسی منجر به PM  تاسیسات زیربنایی محوطه بندر بوشهر حدفاصل درب ورود تا انبار شماره ۶ است که با اعتبار ۱۴۵ میلیارد ریال و با هدف حفظ زیرساخت‌‌های بندری اجرا شده است.

پروژه برق رسانی به اسکله بندر مروارید خارگ نیز با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال و با هدف ارتقای سطح ایمنی، افزایش امنیت و بهره وری اجرا شده است.

اتصال سامانه بین المللی ناوتکس بوشهر، خارگ، گناوه، محمدعامری، کنگان، دیر، بوالخیر، ریگ و لاور ساحلی به شبکه سراسری از طریق فیبر نوری و تجهیز و راه‌اندازی سیستم مخابراتی ترمینال مسافربری بندر بوشهر از دیگر طرح‌های توسعه‌ای است که با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

شناور ویژه پاک سازی آلودگی‌های نفتی دریا پاک ۱ نیز با اعتبار ۶ هزار و ۱۶۸ میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال  به آب انداخته شده است.

 در این مراسم که نمایندگان مجلس و مسئولان کشوری و استانی نیز حضور داشتند، طرح تدقیق مطالعات یکپارچه مناطق ساحلی استان بوشهر با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال رونمایی شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.