| کد خبر: 226516 |

سومین انبار ترانزیت کالا دربندرشهید رجایی نوسازی شد

مدیرکل بنادر ودریا نوردی هرمزگان گفت: سومین انبار ترانیزیت کالا (انبارشماره ۱۹) و پیشرفت ۳۰ درصدی چهارمین انبار دربندر شهید رجایی پایان یافت.

تین نیوز

مدیرکل بنادر ودریا نوردی هرمزگان گفت: سومین انبار ترانیزیت کالا (انبارشماره ۱۹) و پیشرفت ۳۰ درصدی چهارمین انبار دربندر شهید رجایی پایان یافت.

به گزارش تین نیوز، علی رضا محمدی کرجی ران روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته سه باب انبار دیگر نیز درنیمه نخست سال آینده نوسازی می رسد.

وی بابیان اینکه انبارش اصولی و افزایش سطح ایمنی کالاها اساسی و ترانزیتی باهدف ارائه خدمات بهتر همواره بعنوان یکی از مهمترین مولفه ها مورد توجه بود است، اظهارداشت: تعمیرات اساسی انبارهای عمومی بندر شهید رجایی بر اساس یک برنامه زمانبندی از سال گذشته آغاز و سومین انبار ترانزیت موسوم به( انبار ۱۹ )پس ازاپایان تعمیرات اساسی وارد چرخه فعالیت شد.

مدیر کل بنادر هرمزگان مساحت این انبار را حدود۱۰ هزار  متر مربع اعلام کرد و گفت: انبارمذکور دارای سکوی بارانداز به مساحت حدود ۷۵۰ متر مربع بوده که با توجه به تعمیرات صورت گرفته علاوه بر شرایط عادی ؛ امکان استریپ کالا(تخلیه و بارگیری کالا) از طریق این سکو ها نیز با سهولت انجام می گیرد.

محمدی کرجی ران یکی از اقدام های صورت گرفته در  تعویض سقف انبارها را استفاده از پوشش ساندویچ پانل با آلیاژ آلوزینگ و فوم پر کننده بجای  عایق پشم و شیشه عنوان کرد.

 وی اضافه کرد: به منظور کاهش و صرفه جویی در مصرف برق  با استفاده از نورگیرهای شفاف پلی کربنات به مساحت حدود ۸۰۰ متر مربع در پوشش سقف تأمین نور از این طریق میزان قابل توجهی از نورموردنیاز انبارها در روز تامین می شود.

مدیرمنطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی اصلاح سیستم اطفا حریق و اتصال به شبکه اطفاءحریق بندر ،تعویض قطعات آسیب دیده سوله، ساماندهی و تعویض سیستم فاضلاب متناسب با شبکه فاضلاب بندر  واجرای رنگ نمای سوله را از اقداماتی بر شمرد که در راستای نوسازی این انبار صورت گرفته است.

محمدی کرجی ران با بیان اینکه نوسازی چهارمین باب انبار نیز آغاز و با ۳۰درصد پیشرفت فیزیکی درحال انجام است، یادآور شد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته تا نیمه نخست سال جدید نوسازی سه باب انبار دیگر نیز به اتمام خواهد رسید.

 بندر شهید رجایی با برخورداری از۱۹ باب انبار با احتصاب یک باب انبار هانگارد حجم قابل توجهی از انبارش کالاهای اساسی و ترانزیتی کشور را به خود اختصاص داده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.