| کد خبر: 223314 |

◄ بندر امیرآباد هاب صادرات قیر شد/ ۵۰ هزار تن قیر ایرانی در CIS

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد گفت: برای نخستین بار ۵۰ هزار تن قیر با کیفیت مطلوب به یکی از کشورهای حاشیه دریای خزر، صادر می‌شود.

تین نیوز

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد گفت: برای نخستین بار ۵۰ هزار تن قیر با کیفیت مطلوب به یکی از کشورهای حاشیه دریای خزر، صادر می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، محمدصادق رنگ آور درباره صادرات قیر و با بیان اینکه بندر امیرآباد از قابلیت‌های مناسب و مدل‌های متنوع جهت صادرات، واردات و ترانزیت فرآورده‌های نفتی برخوردار است، افزود: بخش اول محموله صادراتی قیر به میزان یک هزار و ۸۰۰ تن توسط ۴ دستگاه واگن و ۶۸ دستگاه کامیون از تهران وارد بندر امیرآباد شد که از طریق کشتی به کشورهای حاشیه دریای خزر صادر می‌شود.

وی ویژگی بارز صادرات قیر از بندر امیرآباد را حمل و نقل ترکیبی آن دانست و خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان سال این حجم از صادرات قیر از بندر امیرآباد به ۵۰ هزار تن خواهد رسید.

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد تصریح کرد: با بهره گیری مناسب از ظرفیت‌های ریلی و قرارگیری در مسیر بین المللی کریدور شمال-جنوب بندر امیرآباد سهم به سزایی را در تأمین قیر کشورهای آسیای میانه و بازار قیر دنیا خواهد داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.