| کد خبر: 209205 |

امضای ۳ قرارداد بزرگ سرمایه‌گذاری در مجتمع بندری امام

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان از امضای ۳ قرارداد بزرگ در مجتمع بندری امام خمینی (ره) خبر داد وگفت:این قراردادها در زمینه احداث صنایع تبدیلی و لجستیک است.

تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان از امضای ۳ قرارداد بزرگ در مجتمع بندری امام خمینی (ره) خبر داد وگفت:این قراردادها در زمینه احداث صنایع تبدیلی و لجستیک است.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، عادل دریس اظهار کرد: باهدف توسعه صنعت حمل‌ونقل دریایی و بهره‌گیری حداکثری از توانمندی‌های بندرها در گسترش و توسعه بازرگانی کشور و همچنین تأمین زیرساخت‌ها و تجهیزات بندری و دریایی، زمینه‌ی حضور فعال‌تر سرمایه‌گذاران در این مجتمع بزرگ بندری کشور فراهم‌شده است.

وی با اشاره به امضای 3 قرارداد بزرگ سرمایه‌گذاری با فعالان بخش خصوصی در مجتمع بندری امام خمینی (ره)  در سال گذشته، افزود: این 3 فقره قرارداد درزمینه احداث صنایع تبدیلی و خدمات لجستیکی باهدف ایجاد نخستین شهر لجستیک غلات در کشور به امضا رسیده است.

وی تصریح کرد: با اجرایی شدن این قراردادهای سرمایه‌گذاری ضمن دستیابی به هدف جلب مشارکت بخش خصوصی در تأمین زیرساخت‌ها، ایجاد روساخت‌های بندری و فعال شدن صنایع تولیدی، امکان ایجاد ارزش‌افزوده  بیش هر از  زمان دیگری محقق می‌شود.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) یادآور شد: مجتمع بزرگ بندری امام خمینی به لحاظ برخورداری از ظرفیت‌ها و مزیت‌های کم‌نظیر ازجمله اراضی وسیع به مساحت 11044 هکتار، 40 پست اسکله‌ی فعال باقابلیت ارائه خدمات مناسب به کشتی‌های پست پاناماکس، هم‌جواری با منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و نزدیکی به منطقه آزاد تجاری اروند، قرار گرفتن در مسیر کریدور بین‌المللی حمل‌ونقل شمال – جنوب (INSTC)، نزدیکی به مرزهای ترانزیتی، دسترسی آسان به راه‌های مواصلاتی ریلی، جاده‌ای و فرودگاه‌های کشور، محلی امن و مناسب برای سرمایه‌گذاری به شمار می‌رود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.