| کد خبر: 194171 |

با صدور حکمی از سوی نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی صورت پذیرفت؛

◄ انتصاب مشاور ارشد در حوزه سواحل و امور بنادر سیستان و‌ بلوچستان

مشاور ارشد در حوزه سواحل و امور بنادر سیستان و‌ بلوچستان منصوب شد.

تین نیوز

طی حکمی از سوی نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان‌های چابهار، کنارک، نیکشهر و قصرقند، صدیق آفرین مشاور ارشد در حوزه سواحل و امور بنادر استان منصوب شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان، عبدالغفور ایران‌نژاد نماینده مردم شهرستان‌های چابهار، کنارک، نیکشهر و قصرقند در مجلس شورای اسلامی با صدور حکمی صدیق آفرین، رئیس اداره سواحل و بنادر اداره کل بنادر و دریانوردی استان را به سمت مشاور ارشد در حوزه سواحل و امور بنادر و نماینده خود در بررسی طرح‌های کلان توسعه‌ای در سواحل مکران منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است: با توجه به دانش فنی، تجربه و شناخت از حوزه سواحل و بنادر مکران، قوانین حقوقی سواحل و بنادر و نیز طرح‌ها و اسناد بالادستی (طرح مدیریت یک‌پارچه مناطق ساحلی، طرح ویژه توسعه سواحل مکران و ...) از این تاریخ به عنوان مشاور ارشد در حوزه سواحل و امور بنادر استان و نماینده اینجانب در بررسی طرح‌های کلان توسعه‌ای در سواحل مکران منصوب می‌شود.

ایران‌نژاد، در متن این حکم ضمن اشاره به ظرفیت مرزهای دریایی استان، بنادر تجاری و شیلاتی، ترمینال‌های مسافری و مواد معدنی، بسترهای تسهیل گر سرمایه‌گذاری مناطق آزاد تجاری-صنعتی؛ استان سیستان و بلوچستان را به عنوان دروازه‌ای بین‌المللی در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی دانسته که می‌تواند در سطح ملی و بین‌المللی نقش آفرینی کند.

نماینده مردم و عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، ضمن ارسال  رونوشت این حکم به استانداری سیستان و بلوچستان، فرمانداران شهرهای ساحلی استان و دبیرخانه کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل خواستار همکاری با وی شد.

کسب عنوان رئیس برتر در حوزه سواحل و بنادر کشور در سال ۹۷ با اقدامات مثبت و پایه‌ای در استقرار طرح مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی استان، نهادینه کردن قانون در ساخت و سازهای ساحلی، حفاظت و نظارت بر سواحل و انجام مطالعات مهندسی سواحل از جمله هیدروگرافی و مانیتورینگ سواحل استان از سوابق کاری صدیق آفرین است.

100374_orig

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.