| کد خبر: 190854 |

در سیزدهمین گردهمایی کارشناسی تعرفه سازمان بنادر اعلام شد:

◄ ایجاد و پیاده سازی تعرفه گذاری منعطف خدمات دریایی و بندری در سال ۹۸

بر اجرای بهینه تعرفه ها در بنادر با تشکیل کارگروه ویژه نظارت می شود.

تین نیوز

 معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: نهادینه شدن تفکر و نگاه ملی، حاکمیتی و سازمانی در تعامل و همگرایی با مشتریان و فعالین عرصه حمل و نقل دریایی در راستای ارائه خدمات مطلوب تر، در سال رونق تولید ضرورت دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد علی حسن زاده در سیزدهمین گردهمایی کارشناسی تعرفه، با هدف تبیین تغییرات کتابچه تعرفه سال ۱۳۹۸ و ارائه برنامه ها و رویکردهای آتی سازمان، افزود: اقدامات بسیار مهمی در راستای ایجاد و پیاده سازی سیستم تعرفه گذاری منعطف در کتابچه تعرفه خدمات دریایی و بندری سال ۱۳۹۸ صورت گرفته است.

معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی اذعان داشت: از جمله اقدامات صورت گرفته در سیستم تعرفه گذاری، تفکیک کتابچه های خدمات بندری و دریایی بنادر شمالی از بنادر جنوبی و همچنین حذف کلیه تخفیفات حجمی از کتابچه تعرفه خدمات دریایی و بندری و هدفمند کردن  آنها در قالب قراردادهای منعقد شده  است.

وی خاطرنشان کرد: نهادینه شدن تفکر و نگاه ملی، حاکمیتی و سازمانی در تعامل و همگرایی با مشتریان و فعالین عرصه حمل و نقل دریایی در راستای ارائه خدمات مطلوب تر ، در سال رونق تولیداهمیت قابل توجهی دارد.

 محمد حسین اصل سعیدی پور ؛ مدیرکل توافقنامه ها و توسعه بازار سازمان بنادر  نیز در گردهمایی کارشناسی تعرفه معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی به تشریح نقش و اثرات مهم سیاستگذاری و مدیریت تعرفه های خدمات بندری و دریایی در شرایط کنونی و عملکرد مطلوب سازمان در مواجهه با تحریم های ظالمانه و یک جانبه  غرب از طریق اتخاذ تصمیمات به موقع و کارشناسی به منظور حمایت از کلیه ذی نفعان و حفظ جریان ورود و خروج کالا از به بنادر کشور پرداخت. 

 وی با بیان اینکه در تدوین تعرفه های خدمات بندری و دریایی تمام جوانب عملیاتی و اقتصادی مد نظر قرار گرفته است، تاکید کرد: ضرورت هماهنگی در بین آحاد سازمانی برای اجرای صحیح این تعرفه ها، تسریع در عملیات به روز رسانی و هماهنگ سازی برنامه های نرم افزاری با کتابچه تعرفه سال۱۳۹۸ بسیار حیاتی است. 

 بنابر اعلام مدیرکل توافقنامه ها و توسعه بازار سازمان بنادر و دریانوردی،  « برنامه ریزی جهت نظارت بر اجرای بهینه تعرفه ها در بنادر با تشکیل کارگروه ویژه » ؛ « برنامه ریزی برای تفکیک کتابچه تعرفه بنادر کوچک بازرگانی از بنادر بزرگ بازرگانی» و « برنامه ریزی برای برگزاری جلسات هماهنگی و همفکری با انجمن های ذینفع و بخش خصوصی مرتبط» در دستور کار این اداره کل قرار دارد. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.