| کد خبر: 188939 |

رئیس فدراسیون حمل‌ونقل :

◄ کدام صف؟ 35 اسکله از 40 اسکله بندر امام (ره) خالی است

رئیس فدراسیون حمل‌ونقل عنوان کرد: در حال حاضر بندرگاه‌ها خالی از کشتی هستند.

تین نیوز

اواخر هفته گذشته جمعی از خبرنگاران از سوی سازمان بنادر و دریانوردی عازم بندر امام خمینی شدند تا از نزدیک شاهد فرآیند تخلیه جدیدترین محموله وارداتی شکر، باشند.

در راستای این بازدید صبح امروز (چهارم خرداد) روزنامه اطلاعات تیتری با مضمون«صف طولانی کشتی‌های حامل کالای اساسی در بنادر جنوب» را منتشر و در آن عنوان کرد: بنادر کشور این روزها با صف طویلی از کشتی‌ها و کامیون‌ها برای تخلیه و بارگیری میلیون‌ها تن کالای اساسی روبرو هستند.

در همین باره تین‌نیوز در مصاحبه‌ای که با رئیس فدراسیون حمل‌ونقل داشت از مسعود دانشمند سؤال کرد که آیا صف طولانی کشتی‌های حامل کالا در بنادر از منظر شما یک افتخار ملی است یا نشانگر نبود مدیریت صحیح در بنادر کشور؟ او نیز در توضیح این موضوع عنوان کرد: در ابتدا باید به این بپردازیم که منظور از صف طولانی دقیقاً کدام کشتی‌ها است!

مسعود دانشمند در همین رابطه اضافه کرد: اکنون شما به سایت سازمان بنادر و دریانوردی مراجعه کنید و ببینید چند کشتی در بندرگاه وجود دارد! اگر دیدید که از 30 اسکله شهید رجایی 5 اسکله شهید باهنر همگی اشغال هستند و 30 کشتی هم در لنگرگاه موجود است بعدا می‌توانم به این سؤال شما پاسخ بدهم.

او اظهار داشت: بنده با اصل این موضوع مشکل دارم و نمی‌توان پاسخگوی سؤال شما باشم چرا که همچنین چیزی درست نیست. بندر امام با حدود 40 اسکله حدود 35 اسکله آن خالی است و سایر بنادر هم در همین وضعیت هستند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.