| کد خبر: 186146 |

◄ آغاز پروژه نصب و بهره‌برداری از اسکله‌های شناور تفریحی و خدماتی در بندرانزلی

اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان به منظور اجراء مسئولیت های اجتماعی خود، طرح تعویض اسکله های غیر استاندارد و ناایمن با اسکله های روز دنیا را در دستور کار قرار داده است.

تین نیوز

اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان به منظور اجراء مسئولیت های اجتماعی خود، طرح تعویض اسکله های غیر استاندارد و ناایمن با اسکله های روز دنیا را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، پروژه نصب و بهره برداری از اسکله های شناور نمونه تفریحی و خدماتی در بندرانزلی در راستای ساماندهی اسکله های قایقرانی تالاب بین المللی این شهرستان  عصر جمعه با دستور مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان و با حضور نماینده شهرستان بندرانزلی در مجلس،  آغاز شد.

این اسکله ها ضمن داشتن زیبایی به صورت کاملا شناور و بدون پایه بوده در دو تیپ از جنس بدنه آلومینیوم دریایی با فلوتر پلی اتیلن با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال طراحی و ساخته شدند که هم اکنون در حوضچه موج‌شکن غربی مجتمع بندری انزلی استقرار یافتند.

گفتنی است، بندرانزلی یکی از بنادر پرسابقه کشور است و از بنادر معتبر شمال کشور در ناحیه خزر محسوب می‌شود و به لحاظ  استراتژی از قدیم به عنوان دروازه اروپا و ایران از آن یاد شده است، به طوری که بسیاری از مقامات کشورهای مختلف از بندر انزلی تردد می‌کردند و علاوه برآن دروازه ورود کالا نیز بوده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.