| کد خبر: 186080 |

◄ بازدید راستاد از دانشگاه علوم و فنون دریایی ویتنام

محمد راستاد؛ مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در جریان سفر به ویتنام از دانشگاه علوم و فنون دریایی ویتنام بازدید کرد.

تین نیوز

 محمد راستاد؛ مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در جریان سفر به ویتنام از دانشگاه علوم و فنون دریایی ویتنام بازدید کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، «دانشگاه علوم و فنون دریایی ویتنام» سال ۱۹۵۶ در قالب یک مدرسه ناوبری دریایی تاسیس و هم اکنون بعنوان یکی از دانشگاه‌های معتبر و اصلی ویتنام شناخته می شود، دانشجویانی از سراسر دنیا هم اکنون در این دانشگاه در حال تحصیل هستند.

آقای «فام زوان دونگ» رییس دانشگاه علوم دریایی ویتنام ضمن خوش آمد گویی و استقبال گرم از هیئت ایرانی، برخی از دوره های متداول برگزار شده در این دانشگاه را تشریح کرد و گفت: در «دانشگاه علوم دریایی ویتنام» دوره هایی در حوزه ناوبری، مکانیک دریایی و عملیات دریایی برای محصلین برگزار می شود، همچنین این دانشگاه پذیرای دانشجوها در رشته های مهندسی از جمله عمران و لجستیک هست.

 وی افزود: «دانشگاه علوم و فنون دریایی ویتنام» نزدیک به هزار مدرس و پانزده هزار دانشجو در سطوح لیسانس، فوق ایسانس، و دکتری دارد.

 مهندس راستاد؛ مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در این دیدار ضمن تشکر از استقبال و نیز تحسین وضعیت و عملکرد دانشگاه به ارایه اطلاعاتی پیرامون مباحث آموزش دریانوردی در ایران پرداخت و ابراز امیدواری کرد که در آینده بتوان پروژه های مشترک میان دو کشور در حوزه آموزش دریانوردی انجام شود.

دکتر حق‌شناس؛ معاون امور دریایی سازمان بنادر که در این بازدید مدیر‌عامل سازمان را همراهی می‌کرد ضمن تحسین امکانات موجود گفت که می‌توان ارتباط بسیار قابل قبولی را بین دانشگاه‌های دریایی ایران و ویتنام برقرار کرد.

سفر مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی و هیئت همراه به ویتنام براساس دعوت رسمی مقامات عالی‌رتبه دریایی  این کشور و با هدف توسعه همکاری‌های بندری و دریایی با توجه به توسعه پر شتاب ویتنام صورت گرفته است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.