| کد خبر: 184976 |

◄ انجام تمهیدات لازم برای وقوع احتمالی سیلاب

آمادگی کامل بندر انزلی برای امدادرسانی به سیل زدگان استان های شمالی انجام شد.

تین نیوز

 مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان برضرورت آمادگی کامل مبنی بر مقابله با وقوع سیل و جاری شدن سیلاب در استانهای شمالی کشور گفت: تمهیدات لازم به منظور ایجاد آمادگی کامل و ایمن سازی محوطه های عملیاتی، اسکله های تجاری و تفریحی دریاییاندیشیده شده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، حمیدرضا آبایی مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با اشاره به دستور و تاکید مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی مبنی بر ضرورت آمادگی کامل مبنی بر مقابله با وقوع سیل و جاری شدن سیلاب در استانهای شمالی کشور اظهار داشت: تمهیدات لازم به منظور ایجاد آمادگی کامل و ایمن سازی محوطه های عملیاتی، اسکله های تجاری و تفریحی دریایی اندیشیده شده است و در این رابطه هماهنگی و اقدامات لازم بعمل آمده است.

وی افزود: با توجه به شرایط پیش رو اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان تمامی امکانات موجود را برای نظارت هرچه بیشتر بر فعالیت های شناورها به کار می گیرد و امیدواریم صاحبان شناورها نیز با رعایت نکات ایمنی، خاطراتی خوشی از سفر گردشگران دریایی  به سواحل استان گیلان رقم بزنند.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان ضمن ابراز همدردی با هموطنان سیل زده در استان های گلستان و مازندران خاطرنشان کرد: در راستای توجه به هموطنان آسیب دیده در اثر وقوع سیل در دو استان شمالی و ضرورت کمک رسانی به هموطنان سیل زده ضمن پیش بینی تمهیدات لازم جهت جلب کمکهای مردمی صورت خواهد گرفت و کلیه کمکهای جمع آوری شده را برای ارسال به مناطق مورد نیاز به هلال احمر تحویل می دهیم.

آبایی با بیان اینکه جامعه دریایی و بندری استان گیلان، خود را در کنار مردم سیل‌زده می‌بیند تصریح کرد: از هیچگونه کمکی دریغ نخواهیم کرد و آمادگی اعزام همکاران به منطقه وجود دارد تا در صورت نیاز به امدادرسانی بپردازند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.