| کد خبر: 182674 |

◄ حفظ سرمایه‌های فیزیکی اولویت سازمان بنادر و دریانوردی است

معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: بدون شک استفاده مناسب از تجهیزات و تاسیسات بندری و اعمال مدیریت مناسب در حفظ سرمایه‌های فیزیکی در کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری این سرمایه‌ها در بنادر بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

تین نیوز

معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: بدون شک استفاده مناسب از تجهیزات و تاسیسات بندری و اعمال مدیریت مناسب در حفظ سرمایه‌های فیزیکی در کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری این سرمایه‌ها در بنادر بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

به گزارش تین نیوز، صبح امروز (چهارم اسفندماه) نشست تخصصی مدیریت دارایی‌های فیزیکی سازمان بنادر و دریانوردی با حضور مدیران و کارشناسان امور زیربنایی برگزار شد.

در ابتدای این نشست محمدرضا الهیار  با تاکید بر این‌که اسکله‌ها، موج‌شکن‌ها، تأسیسات، تجهیزات و ابنیه‌ها مهم‌ترین سرمایه‌های کشور در بنادر تجاری هستند، عنوان کرد: رسیدگی به این سرمایه‌های ملی ارائه نقشه راه یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها در این سازمان است.

وی با بیان این‌که هر سازمانی دارای دو سرمایه انسانی و فیزیکی است، یادآور شد: حفظ این دو سرمایه برای سازمان‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و اگر هر کدام از این سرمایه‌ها دچار ضعف و کاستی شوند، در رسیدن به اهداف سازمانی به مشکل خواهیم خورد.

او اظهار داشت: در این نشست تخصصی تلاش خواهد شد تمام دارایی‌های سازمان بنادر و دریانوردی به‌ویژه در بنادر به‌صورت دقیق توسط کارشناسان داخلی و خارجی مشخص شود تا بتوان با استفاده از روش‌های روز دنیا از این تجهیزات و سرمایه‌های فیزیکی حداکثر بهره‌برداری را داشت.

معاون سازمان بنادر و دریانوردی تأکید کرد: بدون شک استفاده مناسب از تجهیزات و تاسیسات بندری و اعمال مدیریت مناسب در حفظ سرمایه‌های فیزیکی در کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری این سرمایه‌ها در بنادر بسیار تاثیرگذار خواهد بود و امید است با استفاده از تجربه دیگر سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها بتوان سرمایه‌های فیزیکی سازمان را در بنادر تجاری کشور بیش‌ازپیش حفظ کرد.

اللهیار با اشاره به این‌که صیانت از سرمایه‌های فیزیکی در بنادر کشور از مهم‌ترین اهداف سازمان بنادر و دریانوردی است تا بتوان با برنامه‌ریزی مناسب زیربناهای سازمان را در بنادر تجاری کشور حفظ کرد، تصریح کرد: در این نشست تخصصی تمام سعی و کوشش ما بر این است که با استفاده از راهکارهای علمی و تخصصی بتوانیم با پیاده‌سازی سیستم مدیریت دارایی‌های فیزیکی با اطمینان بیشتری از زیرساخت‌های موردنیاز سازمان بنادر در بنادر تجاری کشور صیانت کنیم..

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.