| کد خبر: 182577 |

◄ همایش مدیران مالی سازمان بنادر و دریانوردی کشور در استان بوشهر

به میزبانی اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، همایش مدیران مالی سازمان بنادر و دریانوردی کشور در بندر کنگان برگزار شد.

تین نیوز

به میزبانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، همایش مدیران مالی سازمان بنادر و دریانوردی کشور در بندر کنگان برگزار شد.

به گزارش تین نیوز و به نقل از روابط عمومی، در ابتدای این همایش سیاوش ارجمندزاده مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ضمن خوش آمدگویی به شرکت کنندگان، به بیان جایگاه مهم استان بوشهر از لحاظ خط ساحلی و نقش برجسته آن در درآمدزایی میان استان های ساحلی کشور پرداخت.

ارجمندزاده در ادامه ضمن ارائه گزارش عملکرد این اداره کل به بیان نقش مهم بخش مالی در برنامه ریزی صحیح و دقیق پروژه های عمرانی پرداخت و افزود: استان بوشهر با قدمتی چند هزار ساله در حوزه دریا و دریانوردی و دارابودن بیش ترین مرز آبی با خلیج فارس از موقعیت ویژه ای برخوردار است که می طلبد نسبت به پویایی و توسعه بیش از پیش آن اهتمام ویژه انجام شود.

 وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته و طرح های در دست اجرا در بندر بوشهر و بنادر تابعه خاطر نشان کرد: بندر بوشهر و بنادر تابعه آن با ایجاد زیر ساخت هایی که در ادوار گذشته تا کنون در آن صورت گرفته به نحو شایسته ای در حال انجام رسالتهای سازمانی و خدمت به مشتریان و مخاطبین خود می باشد از اینرو این تقاضا بیش از هر زمان دیگر وجود دارد که موضوعات بنادر این استان بصورت ویژه مورد بررسی قرار گیرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ضمن تقدیر از حمایت های مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی و تاکید وی نسبت به پویایی هرچه بیشتر بنادر کشور، اظهار داشت: این اداره کل در راستای انجام سیاستهای ابلاغی از سوی سازمان بنادر و دریانوردی از هیچ کوششی دریغ نکرده و آماده هرگونه همکاری و همراهی با محققان، مخترعان و صاحبان فن در حوزه دریا و دریانوردی میباشد.

این همایش با حضور مدیران کل ادارات حوزه مالی سازمان بنادر و دریانوردی و هم چنین معاونان و روسای مالی بنادر سراسر کشور به مدت دو روز در بندر کنگان برگزار شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.