| کد خبر: 181158 |

◄ پایان کار دومین ممیزی داخلی سیستم مدیریت کیفیت سازمان بنادر

دومین ممیزی داخلی سیستم مدیریت کیفیت سازمان بنادر به کار خود پایان داد.

تین نیوز

جلسه اختتامیه دومین ممیزی داخلی سیستم مدیریت کیفیت (ISO ۹۰۰۱ -۲۰۱۵) سازمان بنادرودریانوردی با حضور نماینده مدیریت کیفیت، مدیران کل و مالکین فرآیندها در سازمان برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، در این جلسه محمد تاج‌گردون مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان با تقدیر و تشکر از مالکین فرآیندها و کلیه همکارانی که در انجام فرآیند ممیزی تیم ممیز را همراهی کردند، اظهار کرد: یکی از الزامات اولیه سازمان‌ها تضمین کیفیت و بهبود مستمر آن در راستای پاسخ به خواسته‌های ذینفعان و تلاش برای افزایش میزان رضایتمندی آنان است و می‌بایست نسبت به شناسایی دقیق‌تر ذینفعان و مشتریان و نیازهای آن‌ها اقدام کنند.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان همچنین با عنایت به این‌که سیستم مدیریت کیفیت رویکرد فرآیند محوری دارد، گفت: بازنگری شاخص‌های پایش و اندازه‌گیری فرآیندها از اهمیت بالایی برخوردار است.

تاج گردون با تاکید بر اینکه اقبال سازمان نسبت به سال گذشته در حوزه مدیریت کیفیت بهتر از گذشته شده است، خواستار نقد سیستم مدیریت کیفیت و ممیزی سازمان از سوی مدیران و همکاران برای بهبود موفقیت‌های سازمان شد.

بنابراین گزارش، در ادامه این جلسه، ضمن ارائه گزارش ممیزی توسط چهار سر ممیز در سه محور نقاط قوت، توصیه‌های بهبود و زمینه‌های عدم انطباق، چند تن از مدیران کل و مالکین فرآیندها از رویکرد جدید فاوا در خصوص استفاده از تیم‌های ممیزی داخلی سازمان ابراز خشنودی کردند و ارتقا این رویکرد را خواستار شدند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.