| کد خبر: 178692 |

معاون وزیر راه و شهرسازی؛

◄ تاکید بر انعقاد پیمان حمل و نقل منطقه‌ای برای افزایش بازارهای فروش در منطقه چابهار

قراردادهای سرمایه‌گذاری به بخش خصوصی و منابع غیر دولتی اختصاص یافت.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ضرورت دارد برای افزایش بازارهای فروش در منطقه چابهار، پیمان حمل‌ونقل منطقه‌ای جهت تسریع و تسهیل عبور و مرور و حمل‌ونقل با کشورهای همسایه منعقد و اجرایی شود.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان بنادرودریانوردی، شهرام آدم‌نژاد معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی در جلسه معاونان وزارت راه و شهرسازی و مدیران ستادی سازمان بنادرودریانوردی با موضوع ارائه قابلیت‌های بندر شهید بهشتی و بررسی مشکلات و چالش‌های بندر چابهار، گفت: سرمایه‌گذاری و پروژه‌های در حال ساخت و بهره‌برداری در بندر چابهار پیشرفت قابل‌توجهی داشته است.

 وی افزود: ساختارها در سرمایه‌گذاری را می‌توان به‌گونه‌ای فراهم کرد که عدالت از بین نرود و سرمایه‌گذاران به یک اندازه جایگاه و قدرت داشته باشند.

آدم‌نژاد عنوان کرد: ضرورت دارد برای افزایش بازارهای فروش در منطقه چابهار، پیمان حمل‌ونقل منطقه‌ای جهت تسریع و تسهیل عبور و مرور و حمل‌ونقل با کشورهای همسایه منعقد و اجرایی شود.

وی افزود: با توجه به اهمیت بندر چابهار در شرایط کنونی و حساس کشور، مقرر شد مسائل، مشکلات و چالش‌ها سریع‌تر مورد رسیدگی قرار گیرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: به‌منظور تأمین نیاز بنادر در حوزه‌های تجهیزات استراتژیک تخلیه و بارگیری اولویت را باید به قراردادهای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و منابع غیردولتی اختصاص داد.

آدم نژاد افزود: برای تسریع در امور بندر چابهار ضروری است که در حوزه‌های زیرساخت و همگرایی حمل‌ونقل حرکت کنیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.