| کد خبر: 176495 |

با مشارکت اداره‌کل حمل و نقل اتحادیه اروپا برگزار می‌شود؛

◄ سمینار آموزشی «لجستیک‌و زنجیره حمل و نقل» در سازمان بنادر

به نحوه عملیات بندری در ایران و اتحادیه اروپا نگاهی می‌اندازیم.

تین نیوز

دوره آموزشی «لجستیک و زنجیره حمل‌ونقل» با حضور مقامات ارشد بخش حمل‌ونقل اتحادیه اروپا به مدت دو روز در سازمان بنادرودریانوردی برگزار می شود.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از سازمان بنادرودریانوردی، محمد‌علی سعیدی‌پور مدیرکل توافقنامه‌ها و توسعه بازار سازمان بنادرودریانوردی درباره  سمینار آموزشی «لجستیک و زنجیره حمل‌ونقل» گفت: در این سمینار آموزشی که با هماهنگی اداره‌کل حمل‌ونقل اتحادیه اروپا، در تهران برگزار می‌شود، به مباحثی چون «نقش زنجیره تامین در حمل‌ونقل دریایی» و «نحوه عملیات بندری در ایران و اتحادیه اروپا» پرداخته می‌شود.

 وی افزود: «تحلیل و بررسی خدمات حمل‌ونقل بندری و دریایی و خدمات لجستیک در ایران و اروپا» ؛ «هوشمندسازی بنادر و پنجره واحد خدمات بندری و دریایی و تاثیر آن در زنجیره حمل‌ونقل» و « ایمنی و محیط‌زیست دریایی و نقش آن در زنجیره تامین کالا » از دیگر عناوین این سمینار قلمداد می‌شود.

 مدیرکل توافقنامه‌ها و توسعه بازار سازمان بنادر تاکید کرد: داشتن نگاه راهبردی و تفکر سیستمی به مقوله توسعه فعالیت‌های عملیاتی امور بندری، زنجیره تامین و لجستیک در بنادر کشور، مستلزم در نظر گرفتن تمهیدات مناسب و به‌روزرسانی دانش و اطلاعات کارکنان و شاغلان ذی‌ربط فعال در صنعت حمل‌ونقل دریایی و بندری است. 

به گزارش سازمان بنادرودریانوردی، در دوره آموزشی لجستیک و زنجیره حمل‌ونقل  که ۲۱ و ۲۲ آبان ماه سال جاری برگزار می شود، علاوه بر مدیران و کارشناسان سازمان بنادر، نمایندگان  وزارت راه و شهرسازی، وزارت امور خارجه،  اعضای انجمن پایانه داران بنادر کشور، اعضای انجمن خطوط کشتیرانی، اتحادیه مالکان کشتی‌های کشور، گمرک جمهوری اسلامی ایران، شرکت ملی نفتکش و کارشناسان صنعت حمل‌ونقل کشور حضور خواهند داشت. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.