| کد خبر: 174017 |

◄ امضا تفاهم‌نامه همکاری میان اداره بنادر و دریانوردی مازندران و سازمان همیاری شهرداری‌های

تفاهم‌نامه همکاری میان اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان مازندران و سازمان همیاری شهرداری‌های استان مازندران امضا شد.

تین نیوز

تفاهم‌نامه با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دستگاه‌های اجرایی، تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین اداره‌کل بنادرودریانوردی استان مازندران و سازمان همیاری شهرداری‌های استان مازندران به امضا رسید.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل بنادرودریانوردی مازندران، در راستای تحقق اهداف، سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌های ترسیم‌شده در سند چشم‌انداز ۲۰ ساله و استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دستگاه‌های اجرایی، تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین اداره‌کل بنادرودریانوردی مازندران و سازمان همیاری شهرداری‌های استان مازندران به امضا رسید.

این تفاهم‌نامه طی مراسمی در روز یکشنبه اول مهرماه به امضا محمدتقی انزان‌پور مدیر کل بنادرودریانوردی استان مازندران و جواد واحدی مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان مازندران در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر به امضا رسید.

بر اساس این گزارش، محمدتقی انزان‌پور مدیرکل بنادرودریانوردی مازندران هدف از امضای این تفاهم‌نامه را بهره‌مندی و استفاده متقابل از امکانات و توانمندی‌های سرمایه‌گذاران غیر دولتی برای ارتقا و نیل به اهداف سازمانی در زمینه انجام امور بازرگانی، صادرات، واردات و مشارکت و سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مورد علاقه دو طرف برشمرد.

وی همکاری و مشارکت دو طرف برای توسعه گردشگری و افزایش سهم مسافرت‌ها و حمل‌ونقل دریایی در حوزه دریای خزر را از اهداف این تفاهم‌نامه برشمرد و اظهار امیدواری کرد که در صورت اجرایی شدن مفاد تفاهم‌نامه منعقده، توسعه فعالیت‌های دریایی و بندری و ایجاد رونق اقتصادی و اشتغال در منطقه تحقق یابد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.