| کد خبر: 175491 |

◄ حضور نماینده ایران در پنجمین اجلاس پیاده‌سازی ابزارهای IMO

حضور کارشناس مسئول بخش کنترل و بازرسی کشتی‌ها به عنوان تنها نماینده ایران در پنجمین اجلاس پیاده‌سازی ابزارهای سازمان بین‌المللی دریانوردی در لندن حضور پیدا کردند.

تین نیوز

پنجمین اجلاس کمیته فرعی پیاده‌سازی ابزارهای سازمان جهانی دریانوردی (Implementation of IMO Instruments) با حضور کارشناس مسئول کنترل و بازرسی کشتی‌های اداره کل بنادرودریانوردی استان سیستان و بلوچستان به‌عنوان تنها نماینده ایران، در مقر اصلی سازمان بین‌المللی دریانوردی در لندن برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، در این اجلاس ضمن حضور فعالانه و سازنده نماینده ایران در کارگروه تخصصی کنترل و بازرسی ایمنی کشتی‌ها، منجر به تحقق نظرات مورد نظر ایران در این زمینه شد.

اجلاس کمیته فرعی Implementation of IMO Instruments که به‌اختصار اجلاس III نامیده می‌شود، از دوم لغایت ششم مهرماه در مقر اصلی سازمان بین‌المللی دریانوردی در لندن برگزار و با ۶۸ سند توسط کشورهای مختلف عضو سازمان بین‌المللی دریانوردی در خصوص اجرای موثر و مناسب الزامات این نهاد بین‌المللی در عرصه ایمنی و حفاظت از محیط‌زیست دریایی به کار خود پایان داد.

کمیته فرعی III همه ساله در خصوص مسائل مرتبط به نحوه اجرای الزامات کشورهای صاحب بندر، صاحب ساحل و صاحب‌پرچم و همچنین ممیزی اجباری IMO در مقر اصلی سازمان بین‌المللی دریانوردی برگزار می‌‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.