| کد خبر: 174551 |

◄ معارفه مسئول جدید بندر چارک

مراسم تکریم و معارفه مسئول بندر چارک برگزار شد.

تین نیوز

مراسم تودیع و معارفه مسئول بندر چارک با حضور مدیر بنادر غرب هرمزگان به همراه امام‌جمعه بندر چارک و جمعی از مسئولان اداره بنادرودریانوردی بندرلنگه و بندر چارک برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی بنادرودریانوردی هرمزگان، قاسم عسکری‌نسب مدیر بنادر غرب هرمزگان ضمن تقدیر از زحمات چندین ساله حجت‌اله افشاریان مسئول بندر چارک، از سرپرست جدید این بندر خواست با بهره‌مندی از همه ظرفیت‌های انسانی، سخت افرازی و نرم‌افزاری در جهت ارتقا بیشتر این بندر و اهداف سازمان بنادرودریانوردی گام بردارد.

هدف از جابه‌جایی‌ها را خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به مردم و استفاده از افکار نو برای حل چالش‌ها و رسیدن به جایگاه بالاتر دانست و اظهار امیدواری نمود با تیم خوب و بسیار قوی که در بندر چارک فعالیت دارند شاهد تحول و ارتقا بیشتر در تمامی زمینه‌ها، سرمایه‌گذاری و پیشرفت این بندر باشیم.

کیانوش دهقان نیز در این مراسم با تقدیر از زحمات حجت‌اله افشاریان و آرزوی موفقیت برای ایشان عنوان کرد: امیدوارم بتوانم جواب اعتمادی را که به این‌جانب شده است را داده و با همکاری و همدلی روسای ادارات و پرسنل این بندر، بندر چارک را به جایگاه بالاتری رسانده و به اهداف موردنظر سازمان دست‌یابیم.

در پایان حکم سرپرستی بندر چارک به کیانوش دهقان ابلاغ شد و با اهدای لوح سپاس از زحمات حجت‌اله افشاریان تجلیل به عمل آمد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.