| کد خبر: 170407 |

◄ تکمیل اسکله کانتینری جزیره نگین بوشهر

اسکله کانتینری جزیره نگین بوشهر تکمیل شد.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: اسکله‌کانتینری مجتمع‌بندری نگین‌بوشهر عملیات ساخت آن تکمیل شد و تا یک ماه آینده افتتاح می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنادرودریانوردی بوشهر، محمد راستاد در جریان بررسی اجرای مجتمع‌بندری نگین‌بوشهر بابیان اینکه اسکله‌کانتینری این مجتمع‌بندری دارای ۳۰۰‌متر طول است اظهار داشت: اسکله یادشده روند اجرایی مطلوبی دارد که هم‌زمان با ساخت آن عملیات لایه‌روبی پای اسکله در حال اجرا است.

وی، با اشاره به تکمیل ساخت اسکله‌کانتینری مجتمع‌بندری نگین گفت: با روندی که در پیش است پیش‌بینی می‌شود تا یک‌ماه آینده تکمیل و افتتاح شود.

مدیرعامل سازمان بنادرودریانوردی کشور ظرفیت پهلوگیری کشتی‌های با تناژ بالا در اسکله‌کانتینری را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: در فاز نخست کشتی‌های با ظرفیت ۲۰‌هزار تن در اسکله‌کانتینری نگین‌بوشهر می‌تواند پهلو بگیرد.

راستاد مجتمع‌بندری نگین را به عنوان پس‌کرانه بندری بوشهر دانست و تصریح کرد: برای تامین زیرساخت‌های و واحدهای پشتیبانی در مجتمع‌بندری نگین‌بوشهر طرح‌های مهمی تدوین و اجرایی می‌شود.

راستاد از تامین اعتبارات لازم برای اجرای زیرساخت‌ها در مجتمع‌بندری نگین‌بوشهر خبر داد و بیان کرد: ۸۵‌میلیارد تومان برای ایجاد تاسیسات زیربنایی در این مجتمع‌بندری اختصاص‌یافته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی بابیان اینکه زیرساخت‌های مجتمع‌بندری نگین‌بوشهر تا دو سال آینده تکمیل می‌شود و تحولی در تخلیه و بارگیری کالا در بندربوشهر ایجاد می‌شود از توسعه دسترسی جاده‌ای به مجتمع‌بندری نگین‌بوشهر خبر داد و افزود: برای تحقق این مهم ۴۳‌میلیارد تومان اعتبار تخصیص‌یافته است.

راستاد با اشاره به توسعه دسترسی‌دریایی در بندربوشهر گفت: در این زمینه لایه روبی کانال دسترسی به بندربوشهر در دست اجرا است‌.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.