| کد خبر: 167047 |

محسنی خبر داد:

◄ راه‌اندازی نخستین رادیوی اینترنتی بندر خرمشهر + فایل صوتی

تولید برنامه فعلاً به هفته‌ای 15 تا 20 ساعت می رسد و با پیشرفت کار این تصمیم را داریم که برنامه‌های رادیو بندر از هفته‌ای یک‌بار به چند روز در هفته گسترش پیدا کند.

تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی خرمشهر گفت:نخستین رادیوی اینترنتی در بندر خرمشهر راه‌اندازی شد.

محمد محسنی؛ مدیرکل بنادر و دریانوردی خرمشهر در گفت‌وگو با خبرنگار تین نیوز به تشریح برنامه جدید بندر خرمشهر (راه‌اندازی نخستین رادیوی اینترنتی) در سطح بنادر کشور پرداخت.

وی با توضیح اینکه ما به‌عنوان نخستین بندر کشور در حوزه زیرساخت رسانه شنیداری و صوتی موفق به راه‌اندازی رادیو اینترنتی شده‌ایم، گفت: راه‌اندازی این رادیو در راستای اطلاع‌رسانی و ایجاد فضای مفرح و شاد بین کارکنان است ضمن اینکه این رسانه باعث افزایش تعامل و هماهنگی میان کارکنان بندر خرمشهر و ارتباط با سازمان‌های دیگر می‌شود.

محسنی توضیح داد که این طرح از سوی روابط عمومی بندر خرمشهر از مدت‌های پیش تهیه و به‌تازگی امکان اجرایی شدن آن فراهم‌شده است و اضافه کرد: به‌منظور اجرای این برنامه واحد صمعی و بصری با مشخصات یک استودیو کامل آماده و بلندگوها در محوطه بندر برنامه‌های رادیو را بخش می‌کند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خرمشهر ادامه داد: تولید برنامه فعلاً به هفته‌ای 15 تا 20 ساعت می رسد و با پیشرفت کار این تصمیم را داریم که برنامه‌های رادیو بندر از هفته‌ای یک‌بار  به چند روز در هفته گسترش پیدا کند.

 او هم‌چنین توضیح داد که برنامه‌های رادیو بندر  در موضوعات مختلف تهیه و بخش خواهد شد و با اشاره به افتتاحیه این رادیو در آستانه سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر کفت: نخستین برنامه رادیو بندر به موضوع دفاع مقدس و آزادسازی خرمشهر اختصاص بافت.

راه-اندازی-رادیو-اینترنتی-در-بندرخرمشهر

حجم فایل صوتی:4.30M | مدت زمان فایل صوتی :00:16:51

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.