| کد خبر: 165727 |

◄ ایمنی مهمترین دغدغه بخش دریایی است

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران در مراسم معارفه معاون جدید امور دریایی اداره کل، موضوع ایمنی را مهم‌ترین دغدغه مسئولان و کارکنان بخش دریایی برشمرد.

تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران در مراسم معارفه معاون جدید امور دریایی اداره کل، موضوع ایمنی را مهم‌ترین دغدغه مسئولان و کارکنان بخش دریایی برشمرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران، روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه در مراسم معارفه معاون جدید امور دریایی این اداره کل با اعلام این مطلب افزود: با توجه به اینکه تأمین ایمنی تردد کشتی‌های تجاری از وظایف ذاتی سازمان بنادر و دریانوردی است همه باید با دقت عمل در رعایت قوانین و مقررات بین‌المللی مرتبط با این حوزه، از وقوع حوادث دریایی پیشگیری کنید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران، محمدتقی انزان پوربابیان اینکه مشتری مداری باید سرلوحه فعالیت‌های همه همکاران به‌ویژه در بخش دریایی باشد خاطرنشان کرد: خدمت‌رسانی مناسب به مشتریان، صاحبان کشتی‌ها و نمایندگان خطوط  کشتیرانی فعال در دریای مازندران، تسریع در صدور اسناد دریانوردی و ارائه مطلوب هرگونه خدمات دریایی، زمینه جلب رضایت ذینفعان دریایی و بندری  فعال در بنادر تابعه اداره کل را فراهم خواهد ساخت.

انزان پور با اشاره به رویکرد جدی سازمان بنادر و دریانوردی در خصوص توسعۀ گردشگری دریایی تصریح کرد: توجه ویژه به بحث ایمنی بخصوص در هنگام ثبت شناورهای تفریحی جدید و صدور گواهینامه‌های دریانوردی بسیار ضروری است و هرگونه کوتاهی در این زمینه بسترساز وقوع حوادث ناگوار دریایی خواهد بود.

وی با قدردانی زحمات بیش از ۷ ساله سعید کیا کجوری در سمت معاون دریایی و بندری اداره کل، نامبرده را به عنوان معاون امور بندری و اقتصادی و ابوطالب گرایلو را به عنوان معاون امور دریایی معرفی و برای ایشان در این مسئولیت هم‌آرزوی موفقیت کرد. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.