| کد خبر: 165374 |

◄ توسعه گردشگری دریایی برای افزایش سطح اشتغال

توسعه تجارت و توسعه گردشگری دریایی در قالب پروژه های نظیر مارینا از جمله مواردی است که می تواند نقش رافع معضل اشتغال را بازی کند.

تین نیوز

استاندار گیلان اظهار کرد: توسعه تجارت و توسعه گردشگری دریایی در قالب پروژه های نظیر مارینا از جمله مواردی است که می تواند نقش برطرف‌کننده معضل اشتغال را بازی کند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از  روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، مصطفی سالاری استاندار گیلان در حاشیه افتتاح پروژه های دریایی و بندری شهرستان بندرانزلی که با حضور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور صورت گرفت، گفت: فردایی روشن برای گیلان متصورم.

وی افزود: خوشبختانه علاوه بر اینکه دو شناور پشتیبان و خدمات بندری در آستارا شروع به کار کرده اند، سرمایه گذاری بخش خصوصی با مبلغی بالغ بر یکصد میلیارد تومان ‌و آغاز ساخت سیلوهای گندم با هدف ایجاد تحرک پویا در مولفه های توسعه استان، از دیگر اتفاقات خوب امروز بود که شاهدش بودیم.

استاندار گیلان گفت: مقرر شد با حمایت سازمان بنادر و دریانوردی پروژه های متعددی جهت توسعه اشتغال‌ در شهرستان صورت گیرد.

سالاری، بندرانزلی را از بنادر پیشتاز استان در فعالیت ها و طرح های توسعه ای دانست و اظهار کرد: توسعه تجارت و توسعه گردشگری دریایی در قالب پروژه های نظیر مارینا از جمله مواردی است که می تواند نقش رافع معضل اشتغال را بازی کند.

وی با اشاره به زیرساخت های موجود در بندرانزلی، ابراز امیدواری کرد: با حمایت و همراهی سازمان بنادر و دریانوردی و حضور بخش خصوصی، شاهد توسعه و رونق اقتصادی در شهرستان باشیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.