| کد خبر: 268556 |

نواقص پایانه‌ های مسافربری استان زنجان برطرف می‌ شود

نشست رفع نواقص پایانه های مسافربری ستاد نوروزی استان زنجان به منظور آمادگی برای ایام نوروز ۱۴۰۳ توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان برگزار شد.

تین نیوز

نشست رفع نواقص پایانه های مسافربری ستاد نوروزی استان زنجان به منظور آمادگی برای ایام نوروز ۱۴۰۳ توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، جلسه رفع نواقص پایانه های مسافربری ستاد نوروزی استان زنجان به میزبانی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به ریاست سرپرست معاونت حمل و نقل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان و با حضور رئیس اداره حمل و نقل مسافر، نمایندگان شهرداری های استان، انجمن های صنفی شرکت های مسافری و کارشناسان حمل و نقل شهرستان ها در محل سالن جلسات راهبران اداره کل برگزار شد.

این نشست با هدف رفع مشکلات، نواقص و همچنین پیگیری و اقدام برای رفع و اصلاح نواقص پایانه های مسافربری، به منظور ارائه خدمات مناسب و بهتر به مسافران نوروزی انجام شد.

غلامرضا کرمی، سرپرست معاونت حمل و نقل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان در این نشست با تأکید بر اهمیت رفع نواقص پایانه های مسافربری بیان کرد: در ایام نوروز با توجه به پیک سفر در عید نوروز، امیدواریم با تشکیل این جلسات تعاملات بیشتری در رفع نواقص احتمالی پایانه های مسافربری داشته باشیم.

کرمی افزود: اثر بخشی اقدامات در راستای رفع نواقص پایانه های مسافربری اهمیت زیادی دارد و باید تصمیم های اتخاذ شده در این پیگیری منجر به نتیجه شود تا خروجی آن برای مسافران در ترمینال ها قابل لمس باشد.

رفع مشکل روشنایی ترمینال ها، جانمایی اتاق مادر و کودک در پایانه ها، فضاسازی متناسب با ماه رمضان و سال نو، ساماندهی نگهبانی ترمینال، لکه گیری محوطه پایانه ابهر، تجهیز سرویس بهداشتی و نمازخانه و راه اندازی تاکسی تلفنی پایانه ابهر از موضوعاتی بود که در این نشست مطرح شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.